Daha 4 buçuk yaşında erkek kardeşim. Bana 3 yaşındayken bi şey öğretti geldi ayağımı koklasana dedi. Aramızda ayak kokusu şakası oldu hep. Ben de onu 1 sene görmedim bu sene üniversiteden yazın memlekete gelince çocuğa noodle veririm diyerek babamın ayağını koklattım sksjjsjehh Birkaç ay sonra sordum babanın ayağını koklasana diye poh gibi poh poh dedi kibar bir çocuktur normalde
Güncellemeler
+1 yıl
Komik işte gülün boş yorum yapmayınız ya aaa
Güncellemeler
+1 yıl
Çocuk bir kere de odaya ayak kokusu diyerek koşarak girdi skdnenndbebd çılgın bu ya
Minik kardeşime babamın ayağını kokla dedim “poh gibi” dedi. Bu çocuk niye bu kadar komik?
Biz veriyoruz da ben bir yıldır yoktum ya Mustafa’m savrulmuş benimle yetiştirilen kibar feyzoydu. Ama hala çok akıllı. Mesela annem yokken biz ikimiz dışarı çıktık bana kapının önünde dedi ki abla sen annemi neden sevmiyorsun? Ben de bana çok bağrıyo dedim evet ded babam da seni dövdü abla dedi üzgün üzgün, sonra kız kardeşimden bahsetti onu da sevmiyorsun demi o beni dövdü dedi evet dedim. Çok akıllı çocuk yani bunları ikimiz baş başa kaldığımızda söylüyor
Önüme gelen beni değil beni babam dövdü 11 yaşındaki kız kardeşim de bir iki kere Mustafa’yı dövmüş anlamadın mı çocuk orada kendinden bahsetti kız kardeşimi bana şikayet etti
Çok komik ya. Bunu yapmazsan sana noodle vermem diyorum zatrn vermiyorsun diyor. Annesiyle her gün gezmede ama annesi bak Mustafa bu yap Yoksa gezmeye götürmem diyor çocuk da zaten götürmüyorsun diyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Evet cok kibarmış keşke daha düzgün şeyler ogretilseydi
Çocuğun şu an beyni aç ne verirsen onu alır
Kreşteki şımarık çocuklardan neler öğrenmiş ben şaşırıyorum
Bacaksiz 😀 çok seviyorum küçük çocukları
Ama demin onla evet çok kibarmış diye dalga grçtin 😏
O onunla benim aramda sana ne 🤭🤭
( kıresten öğrendini bilmiyordum )
Biz mustiş hiç küfür etmeyiz ki mustiş de oyuncak gibi çocuktur zaten
Mustiş? Ne
Mustafa adı
Genelde cok seviyorlar küçük cocuğa küfür öğretip söyletmeyi
Öğretenler de çocuk bilerek öğretmiyorlar çocuk duyduğunu alıyor
Bende onu anlatmaya uğraşıyorum neyi verirsen onu alır ( 6.7 yasindaki cocuk nasil hafız oluyor sanıyorsun ) bişey vermessen verenden alın biriyle konusurken konustunu alır
Biz veriyoruz da ben bir yıldır yoktum ya Mustafa’m savrulmuş benimle yetiştirilen kibar feyzoydu. Ama hala çok akıllı. Mesela annem yokken biz ikimiz dışarı çıktık bana kapının önünde dedi ki abla sen annemi neden sevmiyorsun? Ben de bana çok bağrıyo dedim evet ded babam da seni dövdü abla dedi üzgün üzgün, sonra kız kardeşimden bahsetti onu da sevmiyorsun demi o beni dövdü dedi evet dedim. Çok akıllı çocuk yani bunları ikimiz baş başa kaldığımızda söylüyor
Senin yaşın kaç nasi önüne gelen seni dövmüş
Dövdukleri için değil başka sebebten de yani mustafaya biri. kizdi zaman senin gibi tepki vermesin
Önüme gelen beni değil beni babam dövdü 11 yaşındaki kız kardeşim de bir iki kere Mustafa’yı dövmüş anlamadın mı çocuk orada kendinden bahsetti kız kardeşimi bana şikayet etti
Anladım baban seni niye dövdü
Mal olduğu için. Bua rafa ben kapmışım ki neden Mustafa biri ona kızdığı zaman senin gibi tepki vermesin dedin
Mustafa annesine babasina ablasina karsi kinlenmesin
Küçük illa kizacaklar felan anladin
Annemin babamın bana normal kızma değill sebepsiz yere dışarıya olan sinirlerim benden çıkarmama her gün küfür etmek Allah tekrar yaşatmasın amin
Annen baban ile sıkıntıların var bu belli zaten yaşın kaç acaba?
22 de sıkıntılarım değil onların bana çocukluğumdan beri sebepsiz yere he eğin küfür etmesi var sen ne diyorsun?
*her gün
Şu an işteyim surekli musait olamıyorum
Ilginc bi insan çocuğuna niye sebe siz surekli kufur ederki
Sıkma canını boş ver
Aynen atlattık artık ama mükafatım olur inşallah
Mükafat derken
Karşılık
Vaktim var
Çocuk çok akıllı ya ama 1 haftadır şehirdışında çok özlüyorum ağlıycam nerdeyse
Alışırsın yaa bende cok severim küçük çocukları ama yapacak bisey yok
Çok komik ya. Bunu yapmazsan sana noodle vermem diyorum zatrn vermiyorsun diyor. Annesiyle her gün gezmede ama annesi bak Mustafa bu yap Yoksa gezmeye götürmem diyor çocuk da zaten götürmüyorsun diyor
😂😁🤣😀🤣 hahahaa
Resmi var mı bacaksizin merak ettim
Fake hesabınız var mı Instagram
Çok
ahmet_1453__'_
EHL-İ SÜNNET VEL CEMAAT buda 2 gun sonra silinecekmiş
Yazdım
Yoktur
Bir daha yazar mısın kullanıcı adını * kullanıcı adında ‘ işareti olmaz
Sen yaz ben bulam
Sana bişey sorcam 1 haftadir konustum ya da konuşmaya çabaladım bi bayan vardı ismini dahi söylemedi ve evlilik düşünmüyorum dedi napim
Konusmak istemiyor evlilik istemiyor tanimami istemiyor napam kanki
Ondan bi şey olmaz ya o kadından
Napam
Belki Naz için söylemiştir belki de sadece takılmak için
Yok en basindan beri istemiyor farkindayim yani
en buyuk hatam karsima cikan herkese kismetim o kişi gibi bakiyom
Evet kadınlarda varmış o aslında
Niye uymuyorsan
Haa anlamadım? Biz kadınlarda karşına çıkan her kişiyi kadersek algılama kısmetin sanma diye bir şey varmış. Ben de öyleyim işte.
Sen zaten okumayi düşünüyon karsina cikanı evlilik düşünmüyon galiba
Hayır evlilik düşünüyorum evd edermişler için hiçbir sebebim yok inşallah Allah tez zamanda zenginlikle başka eve geçirir beni kendi evime amin
Zenginlikle derken zengin kocamı ariyon
Evet
Tuh bee zenginim ama cebim değil kalbim o da sana gelmez sanirim
Neden uymuyorsun ben sabah 8 kadar ayaktayım sen?
M*l mısın :D
Sen değilim nerden çıkardın skskjsj
Aa şakacı şey seniii
😍😍😍
Çılgın bakire
Bende ayak fetişliği var
Dhhdhsh yok biz uğraşmak iÇin ayak koklatıyoz
Bu nasıl soru lanjxjxk
Sksjsjjeh abla ve kardeşlerin iç dünyaları
Sen kimsin
@istanbull36 neden kıza öyle yazdın
cok komikmis