Kızıyla ilgilenmeyen bir baba size ne hissettirir?

Bir adamla tanıştım çok hoş. Hayallerimin erkeği diyebilirim. Isine eğitimine zekasına kibarligina ilgisine sayginligina herseyine ayrı ayrı hayranım o 38 ben 28 yaşındayim. Bir tane kızı var 15 yaşında. 12 senedir falan ayrı eşinden. Neyse işte kızıyla ilgilenmiyor. Yaz geçti mesela. Birlikte kaç kere tatile gittik. Gezdik tozduk. En yakin arkadaşlarının düğününe gittik defalarca şehir dışına gittik birlikte. Anne babası başka şehirde bayramlarda onları ziyaret etti. Ama bir kere kızımı arayım gelsin onu da tatile götüreyim birlikte zaman geçirelim yok demiyor adam. Bir dediğimi iki etmiyor oraya gidelim diyorum gidiyoruz bunu yapalım diyorum yapıyoruz. İşi genelde kpss ye kadar sınavdan sonra boş oluyor işi gücü ben oldum. Bu da beni çok rahatsız ediyor ya insan kızını düşünmez mi? Bir kadının peşine dolanıyor kızı yok orta da. Sormuyorum da henüz sevgiliyiz yani kendimde o şeyi görmüyorum ama bilmiyorum soğuyorum galiba bu yüzden sürekli aklımda bu soru var. Ne diyorsunuz?

Kızıyla ilgilenmeyen bir baba size ne hissettirir?
Cevapla