Erkeklerin sayısı azalmalımı sizce?

Dünya da erkeklerin nüfusu daha fazla ve çoğu erkek hayatdan bıkmış zaten.

Düşüncem yeni bir salgın cikartsalar sadece erkekleri etkiliyen ya da dünya savaşi cıkmasi

Bari savaşarak ölürüz feministlerin işine gelir zaten

Hem kadınlar rahat eder biraz doğru değilmi⁸

Erkeklerin sayısı azalmalımı sizce?
Cevapla