
Dışarda o hanım hanımcık yürüyen kızlar evde ya da yurda gelince birer istekli kaplana mı dönüşüyor. İçlerindeki herşeyi orada mı ortaya çıkarıyorlar? Kız yurdunda bekçi olmak isterdim asdfsassa

Dışarda o hanım hanımcık yürüyen kızlar evde ya da yurda gelince birer istekli kaplana mı dönüşüyor. İçlerindeki herşeyi orada mı ortaya çıkarıyorlar? Kız yurdunda bekçi olmak isterdim asdfsassa
Kyk yurtlarında polis oluyor zaten. Jandarma yok ama yani cidden niye boyle sorular soruyorsun bu meslekten birisi boyle düsunmemeli. Gördükçe üzuluyorum gerçekten askeri liseler vardı kıdemli askerler yetişirdi 3 -4 dil bilen yuksek lisansli ne duruma geldik
Soru ile alakasız ama. Pp de elinizde yüzük var sizde evlisiniz ve burada denk gelirse insanlarla konuşuyor musunuz?
Konuyla alakası yok ama sorunuza cevap veriyim. Yüzük takmayı seviyorum. Evli değilim. Sevdiğim için takıyorum :))
Ya yalansa? Dün birine denk geldim çocuk jandarma hayatımda brii var diyor demiyor evliyim diye çocuk 1 ay önce evlenmiş ama nette takılıyor ne bu
Anladım. O kendisini bağlar hanımefendi bana niye kızıyorsunuz
Yok soruyorum size işte. 1 ay önce evlenmiş ama benim bildiğimden haberi yok. Bana ya biz konuşuyoruz da hayatımda birisi var dedi. Demeid ben evliyim diye. Ben öylesine beğeni attım bir yer paylaşmıştı sonra bu hemen mesaj atmış bana merhaba vb diye bende ona deidm ki ya kardeşiniz çok güzelmiş başka videosu var mı kardeşi hakkında konuştuk. Heralde hoşuna gittim sonradan. Dedi ki haytaımda birisi var. Sonra bana neden söylemedin deme dedi ben de rahatsız ettiysem özür dilerim ben kardeşiniz için yazmıştım dedim. Ama cidden 3 yaşında kardeşi var çok tatlı. Ve instasında o kız yani 1 ay önce evlendiği kız yok. Sadece Anne babası ekli ve habire çevreden kız ekliyor. Ben sen bil diye söyledim yoksa rahatsız etmiyorsun müsait oldukça yazarım ben hep dedi bana. Bende şüphelendim. Sonra nete baktım. Çocuk 25 yaşında 1 ay önce evlenmiş googledan buldum. Bana evliyim Demedi hayatımda birisi var dedi. Ve dünde gitmiş kardeşini durum atmış görüyorum diye. İnsana kardeşini neden koyar ben istedim diye düşünüyorum yem atıyorum yazıyım diye dimi
Anladım. Evet haklısınız
Yani? Siz ne düşünüyorsunuz? Ben kendimi çok kötü hissediyorum. Ve uyuyamıyorum. Madem evlenmişsin evde eşin var neden bana gece mesaj atıyorsun. Çocuk dün günaydın yazıyor
Bence engelle kendisini ve kurtul
Babası polis kendisi jandarmaymış. 1 ay önce evlenmişsin. Boşanıcak halin yok heralde. Durumları kendi bildiği halde ona düğün yapıldı onun evde eşi var ve 25 yaşında gelmiş bana mesaj atıyor
Anladım. Bence engelle
Neden böyle bir şey yaptı? Gitmiş bana kardeşini koymuş ne alaka yani. Yaa kardeşini koymuşsun diyip yazıyım diye mi
Engellemek onu ciddiye aldığımı göstermez mi? Ben görmezden gelmek istiyorum sonuç olarak cinsellik vb konuşmadım.
Bemce engelle yani
Bence sefte işi değil. Madem netten millete yazıcak sın neden evlendin. Hesabında kız yok bir şey yok. Arkadaşım da o onun sefte işi değildir bırak bizden bulmasın dedi
Haytaımda birisi var diyor kendi nöbette benim burcumun özelliklerini araştırıyoe ne bu?
Evet haklı kesinlikle
Bende elinizde yüzük görünce evlisiniz ama burada takılıyorsunuz diye yazdım
Hmm yok bekarım sevdiğimden takıyorum:))
Kısmetinzii neden kapatıyorsunuz 😂 direk görünce laf söylemek geldi.
Yoo kapatmıyorumm. Belki kısmet bana geliirrr 😉
Neden yüzüklülere mi geliyorlar
Yok ben sevdiğim için takıyorum sadece gelsinler diye değil
İyi de size yanlış anlaşılıyor dedim. Neden insan bunu kabul eder 😂
Yok korktum 😂 he rşey çıkabilir bir bakmışsın sende evlisin
Tamam peki :DD
Bak doğru
Ne doğru :)
Evlisin saklıyorsun
Bekar jandarma nasıl anlaşılır ya 🙄
Sen jandarmaları seviyor musun:))
Benim ki vatan sevgisi ama ☹️ çoğu yalancı baksanıza. Sakalsız oldukları için yani. Normal kişiler sakallılar.
Ben bi şey demedim sen kendiliğinden yazdın birilerinden bahsettin. Şimdi de kendin bi yorum yapıyrosun bi şey demiyorum :))
Ben gördüklerimi söyledim sadece. Ve evet her meslek gibi oda beğenilen bir meslek ama hepsinin gözü dışarıda diye bir algı var
Anladım tabi sizin görüşünüz :)
Yorum yapsanıza
Nasıl bi yorum istiyorsunuz
Cevap
3Cevap
Biz kykda iken komşu kız yurduna dair öyle şeyler duyuyorduk ki kızlardan soğumaya ramak kala mezun olduk neyseki
Nası şeyler duyuyordun
Anlatmayayım hatırlamak istemiyorum
Birini söyle
Temizlik konusu...
O kadar mı pisler
Hepsi değil ancak öyle olanları mevcut.
Günlerce yıkanmayıp artık kokan var
Bu arada cidden evli misin?
Ayıp değil mi hacı
Evli değilim kank. Yüzük seviyorum
Hee o zaman np
Tik tok ceken var, ciplak dolasan var, kuran okuyup namaz kilan var, sigara ve alkol alan var ama seninki sapiklik yani soyliiim
Sen hangi kız yurdunda kaldın ki :Ds
Tüm dertlerin bitti yurtlardaki kızların ne yaptığını mı merak ediyorsun?😃
Söylemediğine göre var bi şey :DD
Kimseyi zan altında bırakmamak lazım. Kişinin kendisi önemlidir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?