Sizce de tam bir Karadeniz fıkrası değil mi?

.
.

Kendisini doktor olarak tanıtan adamı, doktor diye dövdüler. Sizce de bir daha bu işi yapmaz değil mi?🙂

Güncellemeler
+1 yıl
Fıkra fıkra değilmiş maalesef, medyanın oyununa gelmişiz.
"Ntv de şimdi izledim. Hasta yakınından dayak filan yeme durumu yok. Adam ziyaret ettigi yakınana ziyarete giderken güvenlikten kolayca gecebilmek için böyle bir numara yapmış.
Sanırım dediğim yere geliyoruz. Olayı eğip, büküp farkli bir forma sokmuşlar." @aerolite ah şu medya, ne diyeyim🙂
Sizce de tam bir Karadeniz fıkrası değil mi?
Cevapla