AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
62Cevap
tek yaşıyorum
6 kişiyiz, diğer yorumları gören ben bunu beğenmedi…
Niye🙄
Herkes, iki, üç, dört yazmış da ondan
135 m² yalnız yaşıyorum kendi evim yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum saygılar...
Anne abi baba ben ama artık hepsi bir yerde olduğu için 2 kişi kaldık
Tek başıma kalıyorum hayatın vefasında tek başıma geçiyor zaman edası bir sessiz gemi gibi koca bir şehirde kürek çekiyorum ne dümen çalıyor nede ses nede kimse
Yanlız.
Masaya 1 tabak daha koymak istiyorum ama mümkün olmuyor.
Keşke benim elimde olan bir şey olsa.
o kalabalıktan uzaklaşalı çok oldu 3 bekar evdeyiz
Hafta ici yalnizim. Hafta sonu iki oglum gelir.
6 kişi. Ben ve kardeşim okuduğumuz için evde kalmıyoruz ama.
Bir ben, bir ben, bir de ben birlikte yaşıyoruz.
Aynen her biri ruh hastası olan kalabalık ailede yaşamak candır aynen
Annem kardeşim ve ben 😅
Şu anda tek yaşıyorum
4 kişiyiz eşim ben ve 2 çocuk
He bide iki tane de kedim var :(
:) :) üzgün yanlış oldu
Tek yaşıyorum
annem ve babamlayim genel olarak
Yalnızım ailem kıta ve okyanus ötede.
Şöyle bir hayatım olsaydı keşke , bu arada ne işiyle ilgileniyorsunuz yurtdışındamisiniz.
Amerika'dayım ODTÜ çıkışlı mühendisim, Türkiye'de iş güç para pul neyim varsa batırınca buradan gitmek lazım diye çıkış o çıkış. Iyi ki çıkmışım bir otel müdürüyüm şu anda ve freelance yazılım geliştiriyorum para karşılığında boş zamanlarda. Türkiye'de belki stres ve kahrederek ölüp gidecektim şimdi çok güzel kazanıyorum bol bol yatırım yapıyorum. Ödediğim bedel yalnızlık oldu. Hiç bu kadar yalnız olmamıştım hayatta. Hep sosyal ve çevresi olan bir adamdım tuhaf oldu ama yapacak bir şey yok hayat işte nasılsa bir gün döneceğim geri. Sosyal ve aç olmaktansa yalnız ve zengin olmayı tercih ederim.
Galiba hayatımda duyduğum en kaliteli yanitti
Eminim başarın yalnızlıktan çok daha gururu başarılı olmayi katmıştir ne mutlu sana kısacık dahi olan su ömrümüzde birşeyleri gerçekleştirmişsin☺️
Teşekkür ederim güzel sözleriniz için. Türkiye'de 37 proje yazdık çizdik peşini bıraktık. Türkiye birşeyler yapmak isteyen herkesin suratına hayır yapamazsın diyen bir ülke. Ancak bol bol ev arsa sahibi olmak için kullanılacak bir ülke. Insanlarının da genel eğitim seviyeleri ortada zaten. Hal böyle olunca ben de diplerdeyken hiç unutmam parkta boş boş oturuyordum "ben neyin savaşını kim için veriyorum ki?" demiştim ve her şey öyle başladı. $300 kalmıştı vize o bu masraflardan sonra Los Angeles havaalanına indiğimde cebimde sadece 2 günlük konaklama yeme ve içme parası. Risk alınca Tanrı ödüllendiriyor herhalde halime bin şükür.
Eğer mümkünse sizden bir kaç tavsiye almak isterim , etrafımda sizin gibi bilinçli ve ileri görüşlü mesleğinde ve öncesinde bu denli riskleri almış kimse yok YouTube ve benzeri platformlarda anlatılanları biliyorum çünkü sadece.
21 yaşındayım, üniversite son sınıf öğrencisiyim malum Türkiye eko. Okumak çok kolay değil hem okuyup hem çalışmak zorundayım.
Buyurun sizi dinliyorum. Isterseniz özel mesaj atın.
Üzgünüm uygulamada çok yeniyim Xper 3+ olmam isteniliyor.
Sosyal medya kullanıyormusunuz🙏🏻
Ben de 4-5 gün önce açtım sıkıntı gidiyorum. Sadece Facebook var o da Amerika'da çok fazla ev kira al sat gibi şeylere kullanılıyor diye duruyor sevmiyorum sosyal medya. Bakayım ben özel mesaj atabiliyorsam adımı vereyim size varsa Facebook ulaşabilirsiniz.
Çok pardon yeni gördüm
Annemle kalıyorum.
2 ama iki yabancıyız :)
Nasıl yani 🙄
ben kız arkadaşım onun kız arkadaşı ve onun kız arkadaşı olmak üzere 4
candır tabi bileklerimi dikine kesicem iki güne kalmaz
Neyin var
neler var neler tolga
Para meselesi mi
para, huzursuzluk, vıdı vıdı
İstek at yardımcı olur um her konuda
Bi şey varsa hallederim
hayır ya teşekkür ederim
Valla karşılık beklemeden yapacam mejaz derdini söyle hallederiz
teşekkür ederim ama ben kimsenin parasını alamam öyle bi yapım yok yani babamın parasını bile rahat rahat kullanamıyorum yani
Başka neyin var
boş ver
Söyle yardım cı olurum
7 babanem bizimle lanet olsun
Öyle deme kız 🥺
12 senedir bizimle , bide amcam vardı gevtigimiz Ekim vefat etti onunda sağlık problemleri vardı onu özlüyorum , bizim ailede sevgi diye bir şey yok her şey mecburiyetten babaanem ölünce babam bizi defedecek evden daha bugün sabah söyledi
Aaa niye def etsin 🥺
Sigortasını dolduruyor kesesini doldurunca gönderecek bizi annem küçük yaşta evlendiği için evlendikleri ilk zmnlar babamı aldatmış babamda ona kendini öldürmesini söylemiş annem kaçıp evi terketmiş benim için geri gelmiş
🤔🤔
Bunlari niye anlatıyorum bilmiyorum ama yakınımda kısmete anlatamam bunun bilincindeyim
Ne çok acı var şu kapalı kapılar ardinda
Kanka biz Mardinliyiz bu soru bize sorulmaz 😂
Kaç kişi merak ettim 😄
22 23 oldu. Ama 😂amcamlar da dedemlerle kaldığı için ev nüfusu fazla😂
4 amcam var evde kalan 😂ev çok büyük 12 kişi daha alır gibi 😂
Nasıl yani amcalar dede felan herkes aynı evde mi kalıyorsunuz 😳
Biz ayrıyız 😂farklı şehirdeyiz 😂 evet amcamlar büyük bir ev herkes bir evde doğru anladin doğu evleri büyük olur 😂anca sığılıyor malum
Aralarında kavga oluyor mu 😄 malum aynı ortamda kalınca sıkılır insan
Amca eşleri arasında oluyor arada 😂
Eğlenceli bir ortamdır kesin 😂
Mükemmel bir ortam kalabalik ama öyle olması iyi
Şu büyük konak gibi olan taş evlerden mi o ev
Evet
O taş evler çok hoşuma gidiyor. Beton evi sevmiyorum ben. Taş ya da kütük ev seviyorum.
Mardin'e gel her yer o taş ev 😂
Hep hayalim ama nasip olmadı bir türlü. Bazen zaman oldu para olmadı bazen tam tersi. . Ama inşallah gidip gezeceğim Kasimiye Medresesini Zafaran manastırini
Şu an kardeşim ve ben kalıyoruz
yalnız yaşıyorum.
Zor değil mi
5 kişi kalıyoruz
eskiden ailemle birlikte , artık tek kalıcam
Bi ben mi yalnız yaşıyorum herkes ailesiyle 🙄🙄
Bekarken 8 kişiydik şu an 2 eşim ve ben😊
70-80 kişi kalıyoruz , bazen 100’ü buluyor
kalabalık iyidir ama maalesef 3 ...
3 annem babam tek ben.
Eşim, oğlum, hizmetlimiz ben 4 kişi
3 insan 3 kedi subanda birde misafir var
Önceden 4 dü 3 kaldık😕
Ben annem babam diğerleri evli.
Tek yaşıyorum 😑😑😑😑
5'tik 4'üz artık. Bende gidersem 3 olucak.
3 annem, ben ve kardeşim
Teyzemlerde kaliyorum, 4 kişiyiz
3 kişi çekirdek aile anne baba
Tek bazen 2 ama genelde tekim
tek ben
3 kişi.
tek başımayım.
Annem ve ben
Üç kişi
Tek yaşıyorum
Tek kalıyorum
2 kişi
4 kişiyiz
yalnız
Tek yaşıyorum
Gerçek mi
@tolga2021 neden herkes bu kadar şaşırdı
İki kişi
Annem babam ben 😂
3 kişi
4 kişiyiz.
maalesef tekk
Duruma göre değişiyor
4 tane kişiyiz..