Fabrikada çalışıyorum herkese 1000 tl para verdiler fakat bana vermediler bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Fabrikaya gireli neredeyse 1 ay oldu. Yanimdaki çalışanlar falan gitti 1000 lira lık erzak fişi aldı ama bana vermediler herkes alırken bana ayrımcılık yaptılar 😔😔😔😔😔😔😔 Neymiş 6 ay çalışanlaraymış
Güncellemeler
+1 yıl
Parasında değilim sadece ayrımcılığa uğramak zoruma gitti
Fabrikada çalışıyorum herkese 1000 tl para verdiler fakat bana vermediler bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla