Kendimi yanlız hissediyorum her gece ağlıyorum ne yapmaliyim?

Biliyorum belki saçmaladığımı düşünüyorsunuz ama öyle değil. Herkes benim delirdigimi düşünüyor bilmiyorum hakkımı yiyolar hep üzülüyorum. Evde tek çocukları kardeşimle ablammis gibi davranıyorlar kimse değer vermiyor bana amacım sadece içimi dokmek

Kendimi yanlız hissediyorum her gece ağlıyorum ne yapmaliyim?
Cevapla