Benim kezbanlarla isim olmaz tatlım. Ben zsten su anda bile kac tane modern kaliteli kadin buldum kendime reelde de görüşmeye basladim. Yakinda da giderim buradan. Senin gibi ezikler de anca oralarda züğürt tesellisiyle gun gecirir işte.
O kadar ezik o kadar eziksin ki başkaları hayatı yaşayacak sen de anca izleyip bu züğürt tesellileriyle kendini avutacaksın kezbanim. bence git haline ağla.
e herhalde ne bekliyorsun kızların yoğunlukla bulunduğu bir yerde abazaların olması normal :D özellikle askerler yapıyor bunu tabancasıyla fotoğraf çektirip 19 cm olan sadece silahımın namlusu değil diye yazı yazıyorlar altına dolayısıyla ordan konuşacağın insan erkek ya da kız cinsiyet farketmez hayır gelmez seninde onun kafasında olman lazım kullanman için :D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
C2 cinsellikten ibaret onu konuşmuyorsaniz normal yani engellemeleri
Bişey yazmadım ki zaten durduk yere engel atıyor
Konunun oraya gitmediğini anlamiştir o yüzden jdjdkjd
İstediğine ulaşamayan abazanın dramı yazık sşwlwkw
True zaten kullanilmaz bok gibi uygulama ya salla
Silmiştim zaten
Senden bir halt olmayacağını anlayinca engelliyorlardir.
Senin gibi abazalar beklediği şeyi bulamayınca engelliyor işte ;)
Benim kezbanlarla isim olmaz tatlım. Ben zsten su anda bile kac tane modern kaliteli kadin buldum kendime reelde de görüşmeye basladim. Yakinda da giderim buradan. Senin gibi ezikler de anca oralarda züğürt tesellisiyle gun gecirir işte.
Of tamam kanka hepiniz Johnny Sins siniz mk inandım tamam ahahaha
Kaliteli kadınla görüşmüşmüş senin gibi naylon kumaşlarla anca naylon kumaş karılar muhattap olur ezq
O kadar ezik o kadar eziksin ki başkaları hayatı yaşayacak sen de anca izleyip bu züğürt tesellileriyle kendini avutacaksın kezbanim. bence git haline ağla.
Dönüp ona mı bakıyorsun ben mesajları açmıyorum bile
Yok valla sadece anonim olduğu için tanımadığım kişilere merak ettiğim soruları sorma amaçlı yükledim normalde hiç cevap vermiyorum sildim bile zaten
Bu arada yanlış anlama ama mesajları açmıyorsan ne için kullanıyor sşslskwk
Ben yorum yapmayı seviyorum burası sohbet yeri değil bana göre soru yeri
C2 falan ile uğraşmıyorum ben para verip zamanı da kadını da satın alırım
hiç kullanmadım muhtemelen de kullanmayacağım :)
Kullanma zaten saçma sapan insanlarla dolu sildim ben
e herhalde ne bekliyorsun kızların yoğunlukla bulunduğu bir yerde abazaların olması normal :D özellikle askerler yapıyor bunu tabancasıyla fotoğraf çektirip 19 cm olan sadece silahımın namlusu değil diye yazı yazıyorlar altına dolayısıyla ordan konuşacağın insan erkek ya da kız cinsiyet farketmez hayır gelmez seninde onun kafasında olman lazım kullanman için :D
Ayn yemin ediyorum hepsi saçma boş insanlar erkekleri ağır abaza kızları da çoğu eskort
İnsan gibi konuşursan engeller tabi
Doğru
Prens , Lord falan çıkacağını mı zannediyordun
Knk ben ne diyorum sen ne diyorsun iyi misin mk
O uygulamanin amaci bu niye saptiriyorsun ki 😀
Durduk yere niye engel atıyor allahın delileri
Anonim chat kullanıyorum daha iyi
anonim olunca normal knka sfsdf
Aynen çoğu Abaza 😀😀
evlilik manyağı kızlarımız ne arıyor
Ananın a. ını
Snapçıyım ben c2 kullanmadım. Ekleşek mi mdkdkfk