Oğlum bana gelmektense hep amcasında kalıyor?

Oğlum yeni 15 yaşına bastı ve bu yaşına kadar hep amcasında büyüdü. Amcası dediğim kişi de küçüklüğümden beri en iyi arkadaşım. Hiç evlenmedi ve hiç çocuğu olmadı. Oğlum onu babası olarak benimsedi ve kendi babasının o olduğuna inanıyor. Abilerine bile bu düşüncesi yüzünden çok kötü davranıyor. Ortanca oğlum olsa anlarım ama o aynı babası. Yine de benim onu amcasından yaptığıma inanıyor. Bu yüzden benden de nefret ediyor. Eve gelmiyor. Psikoloğa götürmeye çalıştım ama gitmemek için direniyor. Amcası da sürekli çocuğu rahat bırakın diye ahkam kesiyor. Ne yapmalıyım? Oğlumun babası gerçekten de o değil.
Oğlum bana gelmektense hep amcasında kalıyor?
Cevapla