Aile & Toplum Başkalarını mutlu etmeden önce kendimizi ediyor muyuz? rapunzely Takip Et Yoda Yaş: 33 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Neden önceliği kendimize vermiyoruz? Biz mutlu olmazsak kimseyi kutlu edemeyiz ki. Başkalarını mutlu etmeden önce kendimizi ediyor muyuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Şişkoletta Takip Et FenomenMaster Yaş: 29 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Ben mutlu olmadan kimseyi mutlu edemiyorum öncelik her zaman benim 0 0 Yorumla
badarbungaa Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 5,9b cevap paylaştı. Öncelik her zaman kendimiz olmalıyız … kendini sevip değer vermeyen birisi karşısındaki insanı sevemez , değer veremez ve onun için çabalamaz 1 0 Yorumla
Ghostmale01 Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 99% +1 yıl Onceden edemiyordum ama son xmanlar kendime ayirdim 1 0 Yorumla
Egemenefe4909 Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Evet maalesef etmiyoruz. Herşeyden önce insanın kendine değer vermesi gerekiyor. 1 0 Yorumla
obiralfa Takip Et Master Yaş: 49 , eic 100% +1 yıl Bu tanıma erkekler uyuyor, söyleyen de erkek çünkü. Bir kadının ağzından bu çıkmaz. 1 0 Yorumla
ρнσєηιχ_ Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 31% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. Kendimden başkasını mutlu etmiyorum 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Ben mutlu olmadan kimseyi mutlu edemiyorum öncelik her zaman benim
Öncelik her zaman kendimiz olmalıyız … kendini sevip değer vermeyen birisi karşısındaki insanı sevemez , değer veremez ve onun için çabalamaz
Onceden edemiyordum ama son xmanlar kendime ayirdim
Evet maalesef etmiyoruz. Herşeyden önce insanın kendine değer vermesi gerekiyor.
Bu tanıma erkekler uyuyor, söyleyen de erkek çünkü. Bir kadının ağzından bu çıkmaz.
Kendimden başkasını mutlu etmiyorum
Evet önce kendi mutluluğum