Kızlar, EŞİMİN ANNESİ HER DAİM ÜZERİMDE BİR ÜSTÜNLÜK KURUYOR NE YAPMAM GEREKİR?

Kimseyi kırmayayım diye beni rahatsız eden çoğu şeye net bir cevap vermem içime atarım bir müddet sonra da benzer olaylar devam edince normalde vereceğim tepkiden daha fazlasını veririm. 3 aylık evliyim ve eşimin annesi nişanlılık döneminden beri bir şekilde kendi dediğini yaptırır makyaj yapmayı severim çok fazla olmasada, herkes yakıştırıyor ama bu tutturmuş sana makyaj yakışmıyor yapma diye bir müddet sonra bir yere gidiyoruz ee niye makyaj yapmadın sen dedin desem de yine de yüzüne renk verseydin diyor. Eşim kendisinin karıştığı kadar kıyafetime karışmaz herşeye bir lafı oluyor. Mağazaya gitmişiz çanta almaya kendin beğen demişti beğenip poşete koydurduğum çantayı çıkartıp kendi istediğini koydurttu bir şekilde kendi dediği oluyor. Üstümde bariz üstünlük kuruyor ve ben kırmayayım eşimin annesi eşimle iyi anlaşıyorum diye bir şey demiyorum bu sefer içime atmaktan kendim kötü oluyorum. Tek çareyi buraya yazmakta buldum. Bu üstünlük kurma çabasında ya da benim kendimi ifade edemeyip ezilmem konusunda ne yapmam gerekir?( Bazılarınız diyebilir herkesin ne dertleri var sen bunu mu dert ediyorsun diye ama her insanın bir olayı kaldırma kapasitesi farklıdır.)

Kızlar, EŞİMİN ANNESİ HER DAİM ÜZERİMDE BİR ÜSTÜNLÜK KURUYOR NE YAPMAM GEREKİR?
Cevapla