Eve geliyordum ne güzel yemeğim hazır oluyordu 1 aydır koydeler, iki tane de kardeşim var sagolsun hiçbir halta yardim etmeyip anca dağıtıyorlar eşek kadar oldukları halde..
Zulüm oluyor gerçekten bana annemlerin tatili..
Eve geliyordum ne güzel yemeğim hazır oluyordu 1 aydır koydeler, iki tane de kardeşim var sagolsun hiçbir halta yardim etmeyip anca dağıtıyorlar eşek kadar oldukları halde..
Zulüm oluyor gerçekten bana annemlerin tatili..
Annem yok evde yemekleri ben yapıyorum çok küçük yaştan beri. Abur cubur ve fast food alışkanlığım olmadı hiç. Sanırım evde anne varken bunlara ulaşmak daha zor olduğu için evde anne yemeğiyle büyüyen insanlar daha çok seviyor bu tarz yiyecekleri.
Cevap
6Cevap
İlgilenmek zorunda değilsin. Onlarda aynı anneden babadan doğdular. Ablasın anne değil. Sal ne halleri varsa görsünler
Ben yalnız yaşarım... Evde pek yemekle uğraşmam dışarda yiyorum
Evin yemeklerini ben yaptığım için, fast food ben evde yokken yenen bir şey
Ben köpek mamasıyla besleniyorum bana layık olan o
Fast food son 5 yılda 2-3 kere yedim
Ksosokdkf ben bu dün piza yedim
Hiç anlamıyorum bende yemek yapma işinden :(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?