Oğlum sürekli bana dert yanıyor ne yapacağım?

Benim bir oğlum var 21 yaşında ve kronik hastalığı var senelerdir uğraşıyoruz. Hasta olduğu için vücudu da geri kaldı biraz yani daha küçük 14-15 yaşında gibi duruyor. Bu yüzden içe kapanık da bir çocuk maalesef.

Ama asıl sorun şu ki oğlum sürekli bana yalnızlıktan kimsenin onu sevmediğininden dert yanıyor. Ve çok afedersiniz işi daha başka yerlere götürüyor. Benimle böyle konuşma annenim ben senin deyince küsüyor kiminle konuşacağım ya diye.

Ne yapmalıyım bu durumda?

Oğlum sürekli bana dert yanıyor ne yapacağım?
Cevapla