Yeğenlerimi seviyorum hata yapmıyorum değil mi?

Bilmiyorum ilk maaşımla bile gidip onlara hediyeler aldım

Ama annesi yani ablam ona kırgınım soğuk davranıyor ama çocuklar bilmiyorum küçüklüklerinden beri beni seviyorlar bende onları bir şey alırken düşünmüyorum anneleri ile kötüyüm param boşa gitmesin diye sadece alıyorum o gülümsemeleri bana yetiyor

Ama eve gelince acaba yanlış mı yaptım keriz miyim ben diyorum

Ben çocukluğumdan beri böyleyimdir

8-9 yaşlarındayken bile 4-5 yaşında dışlanan çocuklara kanar açardım korurdum severdim onlarla oynar yalnız hissetmesinler diye çabalardım daha kendim bir çocukken ve o dönemler yalnız hissederken ailevi sorunlar yüzünden

Ama ne olursa olsun içimden sonsuz bir iyilik isteği geliyor
Yeğenlerimi seviyorum hata yapmıyorum değil mi?
Cevapla