Sizce de sapıklar çoğalmadı mı yoksa bana mı öyle geliyor?

Önceden bu kadar rahatsız degildim ama şimdi cogaldilar sanki ozellikle ailesi sevgilisi falan olmayan tek biriyseniz sapıklar 10 metre öteden kokunuzu aliyo sanki

Sizce de sapıklar çoğalmadı mı yoksa bana mı öyle geliyor?
Cevapla