Utangaç olduğum için geri zklı muamelesi yapıyorlardı size de yaptılar mı?

Annem bana bir şey olur diye korktuğu için evden çıkartmadı bile yani hayatı ogrenmeme engel oldu, babam da hiç konuşmazdı ve şimdi de konuşmuyoruz. Ailemin yüzünden böyle oldum, bu büyük bir dert ve sorun bir de bunun üstüne beyinsiz insanlar yani akranlarim saçma sapan davrandılar dalga geçtiler vs ve başka bir sorun doğmuş oldu. Sonra benim de canıma tak etti ve gidip gördüğüm her kızla tanışmaya başladım, her gittiğim ortamda direk insanlarla konuşmaya başladım, zor oldu ama böyle yaparak kendimi geliştirdim ve aşırı özgüven kastım. Sonunda okulumu degistirdigimde orada da bayağı tanınan birisi olmuştum ve birsuru kız da ilgi gösteriyordu, yürüyordu çünkü gittiğim her yerde kendimi belli ediyor ve seviliyordum. Başka sınıflara gider orada öğretmenle sakalasirdim, bütün sınıf yarilirdi, tenefüste de insanlarla tanisirdim. Sonra bir gün düşündüm, bu mu yani? Eskiden neden assagiliyordunuz ve şimdi neden gotumde geziyorsunuz? Sonra dedim ki insanlar gerçekten geri zklı mk ben değil, onlar.
Utangaç olduğum için geri zklı muamelesi yapıyorlardı size de yaptılar mı?
Cevapla