Oğlum ve kızkardeşim arasında birşeyler mi var?

Evet yanlış duymadınız maalesef.

24 yaşında bir oğlum var ve kızkardeşimle yani öz teyzesi ile aralarında birşeyler olduğundan şüpheleniyorum... Kız kardeşim de 29 yaşında, uslanmaz birisi. Her şeyi beklerim ondan yani ve oğlumla çok sıkı fıkılar. Bugün bize geldi kahvaltıda oğluma tatlım bana daha sık uğrasana yalnız başıma çok sıkılıyorum geçen ne güzel eğlendik dedi. Oğlum da sen iste yeter teyzecim senin gibi teyze kırılır mı dedi. Ama o gün ben oğlumun pantolonunun cebinde afedersiniz k o n d o m buldum ve bana sevgilisine gittiğini söylemişti ama şimdi kardeşim bana geldi dedi yani. Allah'ım kafayı yiyeceğim zaten çok yakınlar neler neler kurdum kafamda nasıl emin olurum ne olduğuna? Çıldıracağım resmen?

Oğlum ve kızkardeşim arasında birşeyler mi var?
Cevapla