bazen cocuk olmak iyidir bende olurum cocuk mesela arkadaslar arasinda cocuk gibi davranirim bazen bebek sevdigimi de oyle oluyorum ama devamliik iyi degil hastalik yapar
Haaa anladım evet bende senin gibiyim ama daha çok 😂😂 yani olgun ve mantıklı kararlar veriyorum hayatımda ama çocuk gibi davranmadan dünyaya çocuk gözüyle bakmadan huzurlu olamıyorum
Yaşadıkların seni olgunlaştıracak , yaş ile alakası yok,50 yaşında adamlar var ama hala olgun değil, her türlü şerefsizlik var, şimdi sen nasıl olgunlaşacaksın o nu söylüyorum,,, şimdi sen kız , veya erkek arkadaşından boynuzlandığında daha bi temkinli olacaksın, biz buna yaşayarak olgunlaşma diyoruz
Aile ortamında annen , baban seninle aynı fikirde olmayabilir, ama belki senin hayata bakış açın doğru olacak, veya ailenin yanlış olacak, bunlar seni olgunluğa sürükleyecek, örnek vedim bunun gibi bir çok nedenler var,
Hmmm anladım ama şöyle benim çocukken güvenim kırıldı sonra ergenlikte kötü nir dönemde yaşadım ama her şeyi kabullenip tekrar eski Halime mutlu olduğum kişiliğime dönüştüm çünkü geçmişe kin tutup geleceği griye boyamak istemedim
Bak ne güzel birebir yaşamış olduğun bir geçmişin olmuş, işte bunun gibi konularda bir çok yanlış, veya doğru birtakım şeyleri yaşayarak olgunluğa erişeceksin, konuşmanla, insanlara bakış açınla hayvanlara merhamet edeceksin, işte bunlar olgunluğun belirtisi olacak, bir insan empati kurabiliyorsa, önyargılı bakmıyorsa işte o insan olgunluğa erişmiş demektir, fikir farklılıkları olabilir, buna kimsenin saygısızlık etmeye hakkı yoktur.
Çok teşekkür ederim dediğine göre aslında ben olgun sayılabilirim ama tek bir eksiğim var insanları yargılamam bunuda değiştirmeye çalışıyorum ve eminim başaracağım çünkü insanları yargılamak çok yanlış insan ilk önce kendisini yargılamalı ahah aslında birçok kişi bana olgun diyor ama çocuksu yanımı daha çok öne çıkartıyorum mesela yoldan geçen bisikletli yaşlı adamlara içimden geldiği için iyi günlerrrr diyip bağırıp el salladım sonra hepsi döndü teker teker iyi günler dedi çok mutlu oldum bazen yolda yürürken canım sıkılıyor sonra koşuyorum 😂😂😂 çok teşekkür ederim
Kendi akranlarınla konuştuğun zaman çok fazla kişilik bazında fazla ilerleme hç kimsede görülmemiştir, ama kendinden yaşça büyük , yaşayarak olgunlaşmış, ne dediğin farkında olan insanlarla sohbet ederken de kendini geliştirebilirsin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Ayy ben de parkta oynarım. Kişiye göre değişiyor sanırım.
😂😂 beraber oynayalıımmm
Olguasmamisin demekki? Olgunlasmak icin olgun insanlar ile takil bence
Ama böyle olmayı seviyorum niçin erkenden olgunlaşmak isteyeyim ki zamanla olgunlaşırım şimdi tadını çıkartayım
Gel beraber cikaralim o zaman :D
bazen cocuk olmak iyidir bende olurum cocuk mesela arkadaslar arasinda cocuk gibi davranirim bazen bebek sevdigimi de oyle oluyorum ama devamliik iyi degil hastalik yapar
Haaa anladım evet bende senin gibiyim ama daha çok 😂😂 yani olgun ve mantıklı kararlar veriyorum hayatımda ama çocuk gibi davranmadan dünyaya çocuk gözüyle bakmadan huzurlu olamıyorum
Aynen oyle ondan dedim ya gel beraber cocuk olalim diye. hahahaha bazen iyi oluyor
Ama erkeğin uzununu şeyin büyüğünü seviyosnundur. O zaman çocuk gibi değilsindir
O konu ilgimi çekmiyor
Hiç mi hadi alet neyse
Erkeklerde uzun boylu mu seviyosun kısa mı. Mesela 170 mi 180 mi
170 neden ki
Senin boyun kaç
Benim de yaş 18. Ben de çocuk gibi hissediyorum takılma 😀.
Çünkü çocukluk yaşı uzadı
Haa kaç yaşa kadar peki
21 22 yi bulur sonrasında zaten hayat çekilmez oluyor tadını çıkar
Korkunç 😞 teşekkür ederim
Rica ederim
içindeki çocuk ölmemiş 😊
Ne güzel işte. Bi zararı mi var
Yo hayır yok sadece başkalarını görünce bende bir sorun mu var diye düşünüyorum
Sana bi sır vereyim mi
Olur evet
Çocuksu kızlar daha tatlı oluyor bence
Sen zaten çocuk sayılırsın 😉
😂😂 değişikmiş
Haksız miyim
Ufaklik?
Tatli olduğun icin olabilir mi
Çocuksun hala
Ama 18 yaşındayım
Ama tam olarak olgun değilsin
Anladım belki 25 yaşında olgun olurum teşekkürler
Yaşadıkların seni olgunlaştıracak , yaş ile alakası yok,50 yaşında adamlar var ama hala olgun değil, her türlü şerefsizlik var, şimdi sen nasıl olgunlaşacaksın o nu söylüyorum,,, şimdi sen kız , veya erkek arkadaşından boynuzlandığında daha bi temkinli olacaksın, biz buna yaşayarak olgunlaşma diyoruz
Aile ortamında annen , baban seninle aynı fikirde olmayabilir, ama belki senin hayata bakış açın doğru olacak, veya ailenin yanlış olacak, bunlar seni olgunluğa sürükleyecek, örnek vedim bunun gibi bir çok nedenler var,
Hmmm anladım ama şöyle benim çocukken güvenim kırıldı sonra ergenlikte kötü nir dönemde yaşadım ama her şeyi kabullenip tekrar eski Halime mutlu olduğum kişiliğime dönüştüm çünkü geçmişe kin tutup geleceği griye boyamak istemedim
Bak ne güzel birebir yaşamış olduğun bir geçmişin olmuş, işte bunun gibi konularda bir çok yanlış, veya doğru birtakım şeyleri yaşayarak olgunluğa erişeceksin, konuşmanla, insanlara bakış açınla hayvanlara merhamet edeceksin, işte bunlar olgunluğun belirtisi olacak, bir insan empati kurabiliyorsa, önyargılı bakmıyorsa işte o insan olgunluğa erişmiş demektir, fikir farklılıkları olabilir, buna kimsenin saygısızlık etmeye hakkı yoktur.
Çok teşekkür ederim dediğine göre aslında ben olgun sayılabilirim ama tek bir eksiğim var insanları yargılamam bunuda değiştirmeye çalışıyorum ve eminim başaracağım çünkü insanları yargılamak çok yanlış insan ilk önce kendisini yargılamalı ahah aslında birçok kişi bana olgun diyor ama çocuksu yanımı daha çok öne çıkartıyorum mesela yoldan geçen bisikletli yaşlı adamlara içimden geldiği için iyi günlerrrr diyip bağırıp el salladım sonra hepsi döndü teker teker iyi günler dedi çok mutlu oldum bazen yolda yürürken canım sıkılıyor sonra koşuyorum 😂😂😂 çok teşekkür ederim
Kendi akranlarınla konuştuğun zaman çok fazla kişilik bazında fazla ilerleme hç kimsede görülmemiştir, ama kendinden yaşça büyük , yaşayarak olgunlaşmış, ne dediğin farkında olan insanlarla sohbet ederken de kendini geliştirebilirsin
Her kadının içinde çocukluk var, çocuk ruhlu diyelim. Oda şundan kaynaklı duygusallık.
Oo anladım 🤗 teşekkürler tekrardan
Olgunlaşma laizm
Zamana bırakacağım şimdi tadını çıkartayım ahaha
Hahaha bence birakma
Nedenn
Artık kadınsın çünkü
Flejfkkdkf ama çocuk gibi hissediyorum dlkelgkdkgjf olsun teşekkür ederim
Senbilirsin