Hangi mimari proje daha iyi, veya nerde yaşamak isterdiniz
U. s. a
Tr
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Tabi ki Amerikan mimarisi..
Ekonomileri iyi ve güçlü olduğundan kaliteli malzemeleri bile alınıp yapılacak cinsten.. Türkiye’de de bir zamanlar ekonomi iyiydi lakin kriz vardı. İnsanlar kötü ve ev malzemeleri gene pahalı idi. Çimento dandik çoğu şey dandik.. evi yapan usta da malzemeden çalıyor zaten yaptıkları ev maksimum 90 m2 ev.. dış mimarisi de kötü malzeme pahalı ve çalıyorlar ama evler gelin görün ki 2 milyondan başlıyor …
Amerikada bu görmüş olduğunuz evler maksimum 500 bin dolar. Eğer sahibinden alırsanız evin içi yapılı oluyor koskoca hem yaşam alanı geniş.. diyeceğim şu ki iç mimar olmak isteyen birisi olarak Türkiye’de olmam. Burada iç mimarlık ölü bir meslek. Amerikada çoğu insan saygı duyuyor her şey olduğu gibi.
Bir iç mimarın tek amacı yaşam alanı sunmaktır. Türkiye’de küçücük evlere ne yaşam alanı sunulması..
Ayrıca Türkiye gibi azıcık arasine ev dikip orada orada labirent gibi her yerde ev yok. Şekli bozuyorsa yapılmaz. Bu yüzden güzelce değerlendiriyorlar
Antalya’da ki villalarla kıyaslansa hangisi daha iyi sence
Orada da kalitesiz ya emin ol mermerleri falan.. düşün Amerika’nın normal kesimi ile Türkiye’nin en lüks yerlerini bir diyoruz….. bu daha acı
doğal ve güzellik için isviçre ve ya norveç mimarisini seçerdim ama modern mimarilikte amerika mimariliyini seçerdim
Knk aslında taşınmak istiyorum Avrupa’da ve Amerika’da yakın akrabalarım var sen olsan nereyi tercih ederdin
ben önceleri mimari olarak doğal güzelliyi tercih ediyordum ama son zamanlarda acayip derecede amerikan modern mimarisini çok beyeniyorum ve şu anda gide bilseydim amerikaya giderdim
Cevap
2Cevap
hayir roma ve antik yunan mimarisinden esinlenerek yapmistir amerika birlilesik devletleri devletinide neo-rome olarak tanimlar
Sence hangisi daha güzel peki?
Çadır? Türklerde de kentleşme vardı. M. ö. Mezopotamya uygarlıklarında kentleşme vardı zengin topluluklarda özellikle. 9. Yüzyılda varlığını göstermeye başladı. Sadece Anadolu’ya göçünde bıraktık tüm her şeyimizi.. o yüzden çadırlarda kalındı..
Bunlar bir bokun mimarisi değil, efendi.
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?