

Neymiş efendim birdaha espri yapmayacakmışım 😄 bence çok komikti.
Siz ne diyorsunuz ahali?
Komikti flora öldük gülmekten
Sen espri yapma
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç


Neymiş efendim birdaha espri yapmayacakmışım 😄 bence çok komikti.
Siz ne diyorsunuz ahali?
Bu adam bu videoyu seni görmeden yayınladığına göre kahin olabilir
Gönderme var :D hehehe
@FortesFortunaAdiuvat bu bile koca paylaşımdan daha komik, soru sahibi arkadaşa ithafen 😂
Cevap
20Cevap
Olmuyor maalesef
Yani gülümsemedim ama hayattan soğutacak bi espiri de değil abartmamak lazım muhabbetin akışını bozmaya gerek yok
Bencede
Galiba tütün kolanyasından espri yapmışsın anlamak için 2 defa okudum inş doğru anladım
Doğru anlamışsın djfkg. Zor espri yaparım ben 😎
Olmuyor ama güzel kadınlara gülüyoruz 😂 Neyse kardaşııım senden bir ricam var. 😂
Efendim söyle, birdaha espri yapma dersen yemin billah bulurum seni fjgkg
😄Bayram değil seyran değil eniştem beni niye öptü fjfjg.
Noldu sado 😄
😄2. bölümü bende bulamadım fjgkg.
İlk bulan paslasın 😅
Oki, sende haber et bak.
Ejderya dostluğu 😄
Kankaaaa senin siteye 2. bölüm geldi. fmovies.to/series/house-of-the-dragon-nk0nl/1-2
Şahane yolculuktaydım izleyim ben de 😄
Adamsın adam kral King gkgkgh
oluyor, görseldeki de iyimiş tütün kolanyası
Allahım zeki bir üye çok şükür fkgkh
Arkadaş espriden ne anlar yaaa. Sen tam gaz devam et aşkum. Ne demiş bir reis?
😄Hem anlamıyola hem yargılıyola 😄
Esprilerimde bile feminist olcem artıkın fjfkg
Alkolun etkisi devam ediyo arkadaşlar yadırgamayın dnjd
Şeytanın sol bacağı 😝😝😝
Kihkihkih
Bikaç komik kadın var da sen onlardan değilsin belli ki :)
Çok komikti yaa sizin mizah anlayışınız yok
vallahi mimik oynamadı :) arkadaşların gülüyorsa ne âlâ :) boş ver zaten herkesi güldürüp Cem Yılmaz mı olacaksın? :) arkadaş çevren gülse yeter
Sorumdan git gıcık üye 😄
güldürmeye başladın beni :) en iyisi gideyim fikrim değişmeden :D heheh
😄Ay gitme ozaman gel fkgkg
Yok yok :) Listede Ezgi Mola, Gülse Birsel gibi bir elin parmaklarını geçmeyecek kadar komik kadın var. Şimdi seni oraya alamayız ben gidiyorum :D ünlü bir komedyen olursan ileride beni bul :D
Pöff sizinle uğraşamam ben mizahtan anlayan 3 5 kişiye hitap edicem fazlasındann sıkılırım fjfmg
Sınavla mı belirliyorsun mizahtan anlayanları? :D 3-5 kişilik kontenjan çok az bu arada :D
Her bünye kaldırmaz beni dert edene çare bulunmaz djdkf.
şu an sen elendin zaten seni almam djfkf
Tüh :D şahane espirilerden mahrum kalıcam desene :D müsadenle gidip bir köşede sessizce ağlamak istiyorum. Komik olup olmadığın şaibeli ama merhametsiz olduğun kesin :D hehehe
😄 Merhamet etmeyi cidden hiç sevmem yaa
Allah merhamet versin bana kimseyi elime düşürmesin
Bak duama amin diyesim bile gelmiyor içimden fjcjf
Ne kötüymüşüm ben 😄
Laz Ziya gibi bişey çıktın sen yaa :D bu sert mizacınla nasıl komik olacaksın? :) gülmeyeni döv oldu olacak :D
AA yok, gülmeyen gıcık olur yokmuş hiçmiş gibi davranırım, fiziksel acı yerine psikolojik acıyı yeğlerim fkgkgk
Psikolojik şiddet konusunda aynı fikirdeyiz :) sen sanki insanları ağlatmakta güldürmekten daha başarılı olursun gibime geliyor :D heheh bence bunu bi düşün :)
Evet öyle çok çabuk ağlatıyorum da üzmeyi pek tercih etmiyorum güldürmek mutlu etmek daha güzel.
Daha güzel de işte yapabilene :) ağlattığın kadar güldürebilsen Cem Yılmaz tacı tahtı sana devrederdi :D
Ağlatırım senide bak şimdi fjfjf.
Aman çabuk sıkılırım ben aynı yerde aynı şeylerle uğraşamam
:D beni de ağlat :) güldürdüğünden fazla ağlattığın insan vardır kesin :D Senin mizacın sert bi kere :) annem de böyle. Espri yapıyor sözde, ne kendisi gülüyor ne de karşısındaki :) üstelik kırıcı olduğu da oluyor :D diyorum ki espri yapıyorsan en az bir taraf gülmeli. Sen gülme, karşındaki gülmesin... Eee nasıl espiri bu? :D neyse ki senin esprilerine sen gülüyorsun en azından :D kendine karşı baya komiksin :D heheheh
:D çok tatlısın keşke espri yapmasan :D hehehe
Hadi espri yapamıyorsun anladık da bizi neden katıyorsun işin içine? Neden bütün kadınlara mal ediyorsun meseleyi? 😂😂
Anca beraber kanca beraber demedik mi yoldaş 😄
Hayır ben öyle bir şey demedim😂😂
Yan çizme zaten gizlisin itiraf et dkfkf
Ahaha ama sen düpedüz iftira atıyorsunbana 😂😂
Seninle sana iftira mı atıyorum ben djdkf asıl bu iftira.
Kafamı karıştırma 😂😂
Mikser miyim ben Florayım djcjfkf
Flora arkadaşının sözünü dinle ve bir daha espri yapma lütfen 😂😂 böyle devam edersen KS'de imza toplayacağız sana espri yapma yasağı gelmesi için 😂😂
Üff toplasanız ne olur
Sonuçta ben Florayım
😄
😂😂
Çok komiksin flora, daha iyisini görmemiştim bir ilk
Ah bebeğim sen birtanemsin 😄
Hahahaha çok güldüm. Bu arada esprili kadınlara bayılırım.
Sen yaparsan komik olur nokta.
😘😘😘
Espriyi anlamayan ben dldbdkdn
🤦🤦🤦
İlk esprinmiydi?
Son oldu abeee
Hii bende öyle diyordum
😄Çayına zehir Atacam fkfkg
Tatlandırıcı kat. 😄
İnstaya bak 🙄
Espri anlamadım. Bence yapma fkdkd
Hainler fjfjg
Ben pek anlayamadım ama komik olur neden olmasın kadınlar da
Erkekler espride daha iyi
Cinsiyetle espiri yapmanın ne gibi bir alakası olabilir?
Hanımefendi toplumsal algılara kapılıp cinsiyetle espri yapmanın ne gibi bir alakası olabilir sorusunu bana yöneltiyorsunuz. Peki cevaplayalım yazar burada ne demek istemiş. İçeriği ve derinliği görmek mühim bir olaydır. Erkekler espride daha iyi cümlesinin açılımı yapayım ne demek istediğimi tam olarak anlayın ve kavrayın. Espri yetenek, zeka ve daha çok karşılıklı cümle al-veri ile yapılan ve genel kültür isteyen bir şeydir ve bunu zaten kadını, erkeği herkes çok iyi, daha iyi, en iyi şekilde yapamaz. Yapabilenlerin sayısı çok fazla yoktur ki herkes espri de yapmak zorunda değildir zaten. Erkekler daha iyi cümlesinde derecelendirme var. Kadın kötü yapıyor demiyorum bakın. Erkekler espride daha iyi diyorum. Kadılarda da iyi yapanlar var ama bunu şöyle düşünüyorum. Arz ve talep mevzusu. Kadınlar kendilerini güldüren erkekleri daha çok severler. Bu yönde de toplumda bir algı oluştuğu için erkekler daha komik olmaya çalışırlar ki bu çalışma ile birlikte daha fazla espri yeteneklerini geliştirmiş olurlar. Bunun sonucunda da etkili espri yapan erkeklerin sayısında artış oluyor. Sonuç olarak tvlere baktığınızda espri yapan ünlü komedyen erkeklerin sayısı fazladır. Kadın hiç yoktur ya da yapamaz ya da berbat yapıyor demiyorum bakın.
Bu soruya şu şekilde cevap vermiş olsam hak verirdim size. Cinsiyetçi yaklaşımda bulundum derdim. Ki böyle bir iç niyetimde yoktur olmadı da hiçbir zaman. Kadınların esprileri komik olmuyor mu? Olmuyor, berbat ötesi, kadınlar yapmamalı, kadınlar etmemeli, kadınlar ağzını açmamalı kötünün kötüsü espri yapıyor diye bir cevap vermiyorum. Çünkü bu kötü niyetli, argo tabirle yazılmış cinsiyetçi cevap olurdu. Kadınların da çok güzel espri yapanları var ama yukarıda da açıkladığım sebepler sonucunda erkeklerin daha gelişmiş oluyor ve daha iyi espri yapıyorlar. Bende buna istinaden erkeklerin daha iyi yaptığını düşünüp bu şekilde bir cümle kurdum. Kısaca kadınlar yapamaz tü kaka demedim. Umarım anlatabilmişimdir. Kadınların daha iyi olduğu bir konuda da kadınlar daha iyi dedim. Burada da erkeklere mi cinsiyetçi yaklaşımda bulundum? Elbette hayır.
Umarım düşüncemi anlatabilmiş olurum ve siz de anlayabilmiş olun. İyi günler
Anladım. Teşekkürler
Fakat kadın komedyenler var
Sadece ünlü değiller
Bus sefer güldürmedi ünlü komedyen
Dogru ama kadinlarin geneli espri yapamiyo
Mizah yeteneği güçlü kadınlar yok değil.
Espiri nerde 🤔
Alkol yerine Kolanya iç diyo
Tütün içeyim sigara ihtiyacımıda karşılasın dedim 😄
*tütün kolonyası
Espiriyi açıklamak çok kötü degıl mı 😂
Flora o kadar komıktı ki gülmeyi umuttum. Eline sağlık bir daha olmasın , diyesim geldi 😂
Gökhaaan 😄
Bir süre gözüme gözükme 😝😝😝😝
Bir süre doldu selamünaleykum 🥺
Nerede güleceğim onu da bi' söylersen :d
😝Sen gülme
peki. d
Ben ortada bir espiri göremedim.
O kadar komikti ki gülmeyi unuttum
Kendi söylüyor kendi gülüyor Alman usulü
Espiri tam olarak hangi mesajda ben anlamadim 🤔
Erkeklerin
Ölmekten güldüm
Helvanı yemeye geliriz reis
mümkünse hiç girmesinler bu topa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?