Üni de geniş bir arkadaş grubum var kızlı erkekleri çoğu da dinsiz filan?

Ve ben bunlara sohbet vermeyi planlıyorum ben açığım yani tesettürlü değilim ama din konusunda çok bilgiliyim ve erkeklerle yakında değilim hiç olmadım da. Her neyse genel bir tanıtımi yaptım. Arkadaşın evi var her salı oturup çay kahve eşliğinde bir sohbet planladık akıllar da ki sorulara işaret bulma veya konuşup tartışmalı bir şey. Ama aklımda takılan soru şu kızlar tamam da benim erkeklere de aynı oda da sohbet vermem doğru mu yani düşünüyorum başka yol da aklıma gelmiyor ki erkekler de bilgili yok hepsi nerden baksan ateist ya da deist. Ne düşünüyorsunuz?

Üni de geniş bir arkadaş grubum var kızlı erkekleri çoğu da dinsiz filan?
Cevapla