Canım çok yanıyor başka ne diyebilirim bilmiyorum?

bazı şeyleri kaldıramıyorum artık. belki size çocukça gelir belki anlarsınız. bıktım kullanılmaktan. bu kadarını bende hak etmedim. belki de yaptığım kötü şeylerin bedelini ödüyorum bilmiyorum. belki kendime çok yükleniyorum. onu da bilmiyorum. kimseye güvenmemek gerektiğini bir kez daha anladım. uzun süredir arkadaş olduğum arkadaşım kötü bir şey yaptı bana.. olayı bosverin hiç tartışmadan konuşmayı kesmek istediğimi söyledim bana "defol, senin gibi birini istemiyorum" falan dedi sinirli sinirli bir sürü mesaj attı.. iki hafta önce sevgilim başkasını sevdiğini söyledi ayrıldık. doğru düzgün arkadaşım da yok pek. ailemle de çok samimi sayılmam. bir sorun yok ama çocukluğumdan beri hiç evime ait hissetmedim. babam beni sevmiyormuş gibi hissettim hep. histen fazlası babama bayramlar hariç hiç sarılmadım sanırım. bir yabancı gibi benim için. bu yazıyı neden yazmak istedim bilmiyorum içimi dökmek istedim okuduğunuz için teşekkürler başınızı ağrıttıysam özür dilerim doldum birden
Canım çok yanıyor başka ne diyebilirim bilmiyorum?
Cevapla