
Dini bir video göndermiştim tepkisine bakar mısınız?
Çocuğum için böyle birine katlamalı mıyım?

Dini bir video göndermiştim tepkisine bakar mısınız?
Çocuğum için böyle birine katlamalı mıyım?
Ne diyeyim bilemedim ki
Sana hak vermiycem adam cocuk dogunca böyle olmadı galiba öncede böyleydi bile bile cocuk niye yapiyon cocuk olunca degisir kafasindan kurtulun artik cocuk olunca karekter değişmiyor
Boşan desem çocuğu babasiz birakmaya hakkin yok cocugun piskolojisini düşünmen gerekli
Evli kal desem kalınacak bişey değil ağzından küfür akıyor ve yorumlari okudum hep boyleyse o cocukda etkilenecek
Dini paylasim gönderiyon küfür ediyor belki o paylasimda ayet okuyor
Sana verecem bi tavsiye yok
😢
Cevap
4Cevap
O sondaki küfür ne öyle ya, bence derhal iletişimi kesmelisin, bok çuvalına bak
Konuşmuyorum 2 gündür
Bence de konuşma böyle bir küfür, hakaret asla kabul edilemez, iğrenç adam. Bu adam mı babalık yapacak
Baba olması için zorluyorum, sağlıklı iletişimleri yoktu zaten.
Belki de adam dini şeyleri sevmiyor
İşine gelince dini kullanmayı pek sever
Dinde yabancı erkekle tokalaşılmaz konuşulmaz videoları atıp durur
bir kadına küfür edilmez hiç hoş değil
Her zamanki hali bu
allah sabır versin zor be sen bir insana hayat arkadaşı ol ömrünü ver o insan böyle olsun rabbim sana bol bol sabır versin
Sabır istemiyorum artık, doğru kararı vermeme yardımcı olmasını istiyorum.
1 çocuğum var babasız kalmasın diyorum ama doğru olan bu mu gerçekten bilemiyorum
ya boşansan olan çocuğa oluyor kendimden biliyorum eşini düzeltmeye calışşan ki yapıyorsundur hatta yılmışsın belli ama sende kadınsın yani sonuç olarak ve bir çocuk vermişsin ona saygı ve seni el üstünde tutması gerekirken yaptığı işe bak ne diyim ne denir ki
ama seninde duyguların var çocuk için katlan katlan oda bir yere kadar yani insan canından bezer
Canımdan bezdiğim noktadayım, bizden aile olmuyor yapamıyorum, düzeltmeye çalışıyorum düzeltemiyorum.
Ne yapacağımı bilemiyorum yıldım.
final belli belki boşanma arifesinde aklı başına gelir bazılarının ki öyle oluyor bide eski kafalı tehditkar asarım keserimci olmasın diyecemde o mesajı yazandan beklerim
Var öyle kendinden büyük lafları, boşanma kararı almak üzereyim sanırım.
Zaten bir süredir ailemin yanındayım, biraz uzak kalalım iyi gelir diye düşündüm, daha kötü oldu.
burada kalsam daha iyi olacak gibi.
ailenin yanında olduğun halde bile kafasına dank etmiyorsa mesafe sal gitsin zaten
çocuğunu düşüneceksin tabiki annesin sen ama seninde bir canın var sonuç olarak
Kendimden geçtim hayattaki önceliğim çocuğum, onun için doğru karar vermeliyim.
Basit bir şey değil.
Böyle biri ile psikolojisi bozulacak, hadi ayrılsam erkeklerde baba sevgisi arayacak.
Nasıl bir çıkmazdayım anlatamam.
zor bir çıkmazın içindesin ama kkarakteri ve kişiliği bozuk bir eşin var çocuk içinde sıkıntılı yarın büyüyünce onu örnek alacak ayrılmayı kimse istemez kimsede ayrılmak için evlenmez ama yapacağın başka bir seçeneğin kalmamış maalesef her yolu denemişsin yani
Birkaç güne hatasını kabul etmezse bende ayrılmak istediğimi aileme dile getirmeyi planlıyorum.
Hayatıma bakayım ben de.
kesinlikle elinden elen çabayı göstermişsin çünkü rabbim hakkınızda hayırlısını nasip etsin umarım bir yuva daha yıkılmaz da kafasına dank eder inşallah deyim.
Hayırlı olan nasip olur inşallah
Çok mutsuzdum zaten evliliğimde, hep çok pişmandım keşke evlenmeseydim diyip durmaktan yoruldum.
insanın hayatını bitiren zaten o keşkeler değilmidir dediğiniz gibi nasipte ne varsa o yaşanır.
Değmez ya kaç kurtar kendini
Adamın akıl sağlığı yok galiba
Yok bense kanaat getirdim, çoçuk için katlanmalı mıyım karar veremiyorum
Karşı tarafın yanlışı çok Çok büyük se gerçekten büyük yanlış yaptığına içinden inanıyorsa başka ihtimaler değerlendirmez tek değerlendiği kesin çözüm yanlış insana mesafe koymak olur kim bilir sana başka daha ne yanlışlar yapıyor
Katlanılmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?