Dik dik bakan dayılar hakkında söyleyecekleriniz neler?

Otobüste yolda parkta bahçede heryerde aşırı rahatsız ediciler onları fark etmediğimizi gorunmez olduklarını flan mi sanıyorlar ben böyleleri ile karşılaşınca aynı muamelyi yapıp bende bakıyorum rahatsız olduğumu anlayıp donsun diye bazilari dönüyor bazıları tam tersi hala bakıyor bugün birine dalaşirsam içim rahatliyacak yaşlıları çok severim ve onlara karşı hep saygılı olmaya çabalarım ama böyleleri insani çileden çıkarıyor en son bu sabah markete giriyordum yanında da yaşlı bı teyze vardı amca ben markete girene kadar izledi aşırı rahatsız edici acaba ne düşünür diye de akıl etmiyorlar Allah'ım bizlere sabır onlara akıl versin
Dik dik bakan dayılar hakkında söyleyecekleriniz neler?
Cevapla