Bir dost tavsiyesine ihtiyacım var, ne yapmalıyım?

Selam Sorum çok basit ama uzun olucak fakat bu sorunu çözmem icin ne bir doktora ne de bir polise gitmem gerek, sadece bir arkadaş tavsiyesine ihtiyacım var. 19 yaşındayım 1 yıllık evliyim, kızım var. ♡ Çok erken evlendiğimin farkına evlendikten sonra vardım ama tabii ki her şey için çok geç. Ben hayatımda hiç temizlik, hiç yemek yapmadım. Okul ev, gezmeler, alışveriş hayatım hep böyle geçti. Ben çok şımarık bir çocuktum. Ve benim annem babam da öyle, bir kere bile beni şikayet etmedi ve hiç bir zaman benden yardım istemedi, ya kızım kalk şu işin ucundan tut diye. Oysa ki günün yarısını yemek yiyip uyumakla geçiriyordum. Bana kızmaya o kadar çok hakkı vardı ki. Neyse ben çok severek evlendim hala da seviyorum. Eşim o kadar iyi biri ki gerçekten onunla evlendigim için çok şanslıyım. Ama tabii ki benimde klasik kaynana problemim var. Çok cimri, vurdum duymaz, ona yapılan iyilikleri umursamaz herkese üstten bakan birisi. Ben ona yaranmayı o kadar çok denedim ki, gerçekten herseferinde beni yerin dibine soktu. Bir kere olsun ona saygısızlık etmedim, bağırdı çağırdi hatta VURDU bile yine de sustum çünkü saygısızlık yapmak istemiyordum. Ama bugün artık bardağı taşırdı, herkesin sabrı vardır ve herkesin de bir kırmızı çizgisi vardır, o kırmızı çizgi aşıldığında çok korkunç şeyler olabilir. Hamileliğimi eşşek gibi çalışarak geçirdim düşük riski olmasına rağmen, bir kere olsun otur kızım biraz dinlen sen hamilesin demedi. Geceleri ben ağrıdan uyuyamazdım ama sabahları hiçbir şeyim yokmuş gibi güne güzel başlardım. Eltimin de 2 tane çocuğu var ve onlarda çok küçük. Biz evi ne kadar temizlesek de hergün ev pisleniyor çünkü evde çocuk var.. Bu çok normal bir şey, yetişemiyoruz ev çocuklar yemek. Hergün eve misafir gelio afedersiniz ama tuvalete bile gidemiyoruz o kadar yani. Ama ona göre biz çok kötü temizlik yapıyoruz ve bizden hiçbir bok olmazmış. Hergün ama her Allahın günü bir kadına ya da bir insana diyim yakışmayacak laflar ağzına alıyor. Her sinirlendiğinde ölüme dirime sövüyor bugunde ayni şeyi yaptı ve ben artık patladım, ne yapsamda sana yaranamıyorum bir kere olsun beni övmedin o zaman otur çocuğuma bak ben bütün işi yaparım çünkü zor anlıyor musun hangi işi yapıcağımı şaşırdım çocuklara bakmıyorsun iş'te yapmıyorsun e ben ev işi var diye çocuğumu aç bırakıp ağlatamam ki. Bana söylediği şey senin dilin uzamış 1 yılda böyle yapıyorsan kim bilir 5 yıl sonra bana nasıl davranıcaksın. Halbuki eltim ona her kavgalarında ağzının payını vermiştir, ama onu daha çok seviyor nedense. Hep dedikodumu yaptı herkese. Ben çok kırılgan biriyim ve hala da çocuk gibiyim kendimi değiştiremem onu da değiştiremem tatlı dille kibarca söyleyebileceği herşeyi söverek döverek anlatmaya çalışıyor. Eşime söylesem de o zaten farkında annesinin yaptıklarının ama sonuçta onun annesi, kötü de olsa ondan vazgeçemez. Bir tek bana kötü o. Herşeyi içime atarak unutmaya çalışıyorum. Hayatım böyle stres üzüntü mutsuzluk umutsuzlukla geçecek diye çok korkuyorum. Ne yapmalıyım?

Bir dost tavsiyesine ihtiyacım var, ne yapmalıyım?
Cevapla