Selamünaleyküm kardeşlerim hayırlı günler! Ben İstanbul'da yaşıyorum ve aslen Malatyalıyım.
Peki Gençler! Siz nerelisiniz ve nerede hangi şehirde yaşıyorsunuz?
Selamünaleyküm kardeşlerim hayırlı günler! Ben İstanbul'da yaşıyorum ve aslen Malatyalıyım.
Peki Gençler! Siz nerelisiniz ve nerede hangi şehirde yaşıyorsunuz?
bende aslen Malatyalıyım Ankara'da yaşıyorum
Malatya'nın neresindensin ben Pötürge
yeşilyurt
Çok iyi maşallah
eyvallah dostum bu yıl gidemedim her yıl giderim
Ben de 10 yıldır gidemiyorum
Çanakkale'de yaşıyorum ve Zonguldaklı'yım
Ben de İstanbul'da yaşıyorum Malatyalıyım
Memlekete dönmek istiyor musun ben çok istiyorum
Ben istemiyorum İstanbul çok iyi
Ben dönücem memlekete
Çok iyi peki ne zaman
Üniversite bitince gidicem memlekete Çanakkale'de okuyorum en az 2-3 yıl var yani
Anladım kardeşim Köyler her zaman huzur verir
Aynen öyle gerçi Zonguldak merkez istiyorum köyden değiliz ama Zonguldak merkez bile Çanakkale'den daha güzel tek sorun şehir merkezi sıkışık ve mahalleler çok yokuşlu düz yer yok sayılır yani. Ama Çanakkale dümdüz bir yer bir tek şehir merkezi sıkışık mesela. Gezmeye gelmiştin galiba hatırlıyorsundur
Evet Çanakkaleye geldim baya güzeldi en son 2018 de geldim
Gezmeye gelenlere göre güzel de yaşamaya zor yani henim açımdan öyle. Mesela bende İstanbul'u seviyorum ama o kalabalıkta o trafikte yaşanmaz. İstanbul'a bir tek gezmek için gelinir o kadar bir de sağlık işleri için gelinir. Ancak Silivri, Çatalca, Şile, Beykoz gibi yerlerde yaşanabilir merkeze uzak sakin yerlerde
Sen sakinliği seviyorsun ben de kalabalığı daha çok seviyorum ancak sakinlik de çok güzel ya
Evet ben sakinliği seviyorum. İstanbul'da her gün o trafik çekilir mi? Bazen İstanbul'a geliyorum kısa sürede trafikten araç yoğunluğundan bıkıyorum
Çekilmiyor ama biz alıştık yav
O da doğru
Mesela Abant'a gittim bana çok iyi geldi sakinliği havası falan
Oralar güzel tabii
Miss gibi hava bol doğa
Cevap
7Cevap
Malatyalı, İstanbul’da yaşıyorum dostum.
Malatyalı mısınız?
Malatyalı mısın abi
Malatyalıyım dostum
Ben de Malatyalıyım Pütürge
Adıyaman doğma büyüme İstanbul
Ben de Malatyalıyım doğma büyüme İstanbul
Aleykümselam
İstanbul kemerburgaz,
Memleket neresi peki
Ben de Avcılar'da yaşıyorum
1921 den beri İstanbul
İyiymiş maşallah
Rizeliyim. İstanbul'da yaşıyorum
Pardon gençler demişsin ya
Abla siz de gençsiniz
Manisalıyım, İzmir- Denizli arası yaşıyorum
Afyon evciler ve evcilerde
İyi
Kayseriliyim tokatta yasiyorum
Hemşehri sayılırız Tokatta peki neden yaşıyorsun
Abi polisim burada
Yaşım 24 bana abi deme 🤣
Tamam kral cansin🤣🤣 saygıdan kusura bakma
Olabilir estağfurullah ne demek ben de saygıdan abili konuşurum
Allah yolunu açık etsin reis
Eywallh kral seninde
Trabzonluyum doğma büyüme İstanbul
Ben de Malatyalıyım Doğma büyüme İstanbul Avcılar
Yaş 18 değil mi
İstanbul
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar