Şu an kiralık ev arayan var mı ve nelerle karşılaşyorsunuz?

bakın ben artık bu olan bitene gram şaşırmyorum ve ev sahiplerinde de suç görmüyorum. az önce şöyle bir ev kiralık ilanıyla karşılaştm: öğrenciye dönemlik kiralık 1+0. 6 bin kira 12 bin depozito.

bu arada dönemlik kısmını vurgulamak isterim.

Güncellemeler
+1 yıl
direkt ev sahiplerini suçlamanız saçma değil mi sizce de? enflasyon yüzde kaç olmuş? ne bekliyorsnz acaba
Şu an kiralık ev arayan var mı ve nelerle karşılaşyorsunuz?
Cevapla