Çok Yalnızım ve Geçmişim sıkıntılı?

İnsanlar beni önemsemiyor ve sevmiyor. Kimse beni arayıp sormuyor. Eskiden böyle değildim. 6 yaşımda annemi kaybettikten sonra hayatım çok değişti. Aslında ailem beni seviyor babam , amcam, babaannem kuzenlerim vb. her türlü akrabalarım ama anne sevigisine hasret kaldım hep. Özgüvenim yerlebir oldu. Herkes eğlenip arkadaş edinirken ben hep en arka sırada herkesi izledim. Arkadaşlarım oldu ama ben hiç biriyle samimiyetimi sürdüremedim. Herkes beni sorardı ama ben kimseyi sormazdım. Tabi insanalar karşılığını alamayınca benle konuşmayı kestiler. Benim böyle olmamın nedeni bilgisayar bağımlılığıydı. Sabahtan akşama kadar oyun oynuyodum. Herkes güzel anılar arkadaşlar ve çevre edinirken ben sadece pc başındaydım. Şimdi lise 3 e gidiyorum. Herkesin çevresi , çocukluk arkadaşı , ilkokul arkadaşı , ortaokul arkadaşı , köyden arkadaşı , mahalle arkadaşı ve lise arkadaşı varken benim sadece 3-4 tane konuştuğum kişi var. Onlarda zor zamanlarında yazarlar sadece. Ulan bende isterdim 10 yıllık bir arkadaşım olsun. Okul hayatımdaki arkadaşlarımla bağlantım kesilmesin. Ah şu bilgisayar. Belki bağımlısı olmasaydım şu an çevrem aşırı geniş olacaktı. O kadar bağımlısı oldum ki herkes bisiklet sürmeyi öğrenirken ben mouse oynatmayı öğrendim. Herkes gerçek hayatta ilk defa direksiyon başına geçerken ben nfs 2 de direksiyon başına geçtim. Şimdi herkes birbirini arayıp soruyor gel şunu yapak bunu edek bizim arkadaşlar var kızlarda var gel sanada ayarlarız derken ben sadece onları dinliyorum ve zoruma gidiyor. Sevdiğim bir kız var yakın arkadaşız benimle mesajlaşırken dakika başı birisi onu arıyor. Benimde zoruma gidiyor tabi onu başkalarıyla mutlu görmek. Çevresi çok genişliyor. Çünkü çevresindeki erkeklerin de çevresi geniş. Benle takılsa kesin sıkılır çünkü onu tanıştırabileceğim bir arkadaşım yok. Aslında 8 yıllık bir arkadaşım vardı ama kazık yedim ondan. En çokta bir kardeşim olsun istedim. Kardeşim diyebileceğim bir insan. Ama olmadı. Yalnızlık başıma bela anlıyacağınız. Benim gibi sorunu olan ya da bunları yaşayıp atlatmış ve çevresi geniş olanlar varsa cevaplarınızı bekliyorum

Çok Yalnızım ve Geçmişim sıkıntılı?
Cevapla