Neden Türkiye’de sokakta insanlarla selamlaşma yok?

Ben Hollanda da yaşıyorum burada doğup büyüdüm
Mesela sokakta göz göze geldiğimiz herkesle selamlaşırız

Bende de alışkanlık yaptı demin kardeşimi okula götürürken kreşe hani gördüklerime günaydın falan diyorum evsiz dilenci olsa bile göz göze gelinirse günaydın iyi günler iyi akşamlar denir yani

Ama tatila Türkiye’ye gelince birike iyi günler diyince bir şey bile demiyor
Neden Türkiye’de sokakta insanlarla selamlaşma yok?
Cevapla