Arkadaşımla aram sebepsiz yere cok kötü ne yapmalıyım?

Selam bugün okulda arkadasım sebepsiz yere tavır yapıyordu yüzüme bile bakmıyordu bir ortamda takılıyoruz herkesle konuşuyor benim yüzüme bakmıyor sonra derste sordum ne oldu diye 2-3 kere yok bisey ben normalim git basımdan falan diyodu en sonunda tuttum çektim kolundan hayırdır noluyor sana diye yok cok tuhafmışım falan dedi bu arada tuhaf olmamın sebebi ciddi ailevi sorunlarım var o yüzden bir kısmını bildiği halde sen ne yaşıyor olabilirsin ki evde falan dedi bir kaç ağır laf soyledı ailem için gururuma dokundu sonra hersey üst üste gelince bende birden agladım (mal gibi) yanıma gelmedi bile arkadasım dedi yaptığın yanlış kız senin yüzünden de ağlıyor baksana diye oralı bile olmadı konuşuyorum yüzüme bakmıyor sebepsiz yere diğer arkadaşlar da sordu birtek onlarla konuşuyor bana cok garip sırf sabahları tuhafmışım diye 🤨 napcam Şu an nasıl davranayım bilmiyorum basıma böyle olay ilk defa geldi okul haricinde görüştüğüm cok az kişi var onlar da böyle degil. Birde kac senelik arkadaşım oyle 1-2 degil

Arkadaşımla aram sebepsiz yere cok kötü ne yapmalıyım?
Cevapla