Merhaba. 4 yıllık evliligimde artık sona yaklaşıyorum. Her tartışmada o zaman görüşmeyelim konuşmayalım güle güle diyip konuşmuyor ve daha bundan ağır bir sürü şey. Ben artık peşinden gitmiyorum ama stresten midir bilmem geçenlerde ağzımdan kan gelmişti. Ayrılma fikri iyice kafama yerlesti fakat çocuklarım var. Kendi ailesiyle de geçinemiyor bu yüzden onu mağdur etmek istemiyorum çocuklarımın annesi olduğu için. Boşanan kadınların mağduriyetlerine baktım genelde hepsi kendinin ve çocukların nasıl geçimini sağlayacağı yönünde. Bu mağduriyeti yasatmayacagim ama aynı ortamda maalesef birbirimizin hayatını çekilmez yapıyoruz. İlk etapta bir işe girmesini, maddi olarak yetişemeyecegi yerde benim devreye gireceğimi ona söyleyeceğim. Taviz olarak da kredi kartı bilgilerimi ona vereceğim çocuklara kendine oradan kıyafet vs alsın. Teminat olarak da arabayı üzerine yapmayı düşünüyorum. Bunlar yeter mi yoksa fazla mı? Aynı şehirde kalmaya ikna edebilmek için ne yapmam gerek? Yardım edin.
Güncellemeler
+1 yıl
Tavsiyesi olanlar yoruma gelebilir mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer