Cimere şikayet ettim bana dava açabilir mi sizce?

Yetkili kişiyi şikayet ettim devlet dairesini özel mülkü gibi kullanıyor. Ben haklıyım bence bana dava açabilir mi sizce?

Cimere şikayet ettim bana dava açabilir mi sizce?
Cevapla