Kaçmak istiyorum nolur düzgün cevap verin?

Ben artık çok yoruldum 18 yaşındayım annemden doğru düzgün sevgi görmedim Bundan 3 sene oncesinde ablam evlendi liseye gidiyordum evin bütün yükünü bana verdiler yapmak zoruma gitmedi yaptim ama eline sağlık diyen olmadı annemin istediği olmayınca hakaretler ediyor o... Bile diyor siz düşünün çöpü atmadım diye kursunlara gelesin dedi üniversiteyi başka şehirde okumak istedim puanım geldi masraf için yollamadilar telefonum 4 aydır bozuk şebeke sıkıntısı var haporlorden ses gelmiyor alın dedim almadılar para yok dediler babamın telefonu bozuldu ertesi günü aldılar gözüm cidden yok ama hiç bir konuda fikrimi almiyorlar sadece hizmet için akillarina geliyorum birgün kızım iyimisin diyen olmadı hep laf duydum oyun oynuyorum çok telefonla oynuyorsun abin baban seni dövecek diye tehtit ediyor annem beni ama birşeylerini de aksatmiyorum temizlik yemek hizmet herşeyi yapıyorum abim bu sene evlenecek annem dönüp diyor ki gelini bu eve getirsek senin etrafında hizmetçi olur oğlumla kavga eder senin yüzünden bu eve getirmek istemiyorum oğlan da senin yüzünden tabi bu eve gelmez diyor bazen 1 senelik bir ilişkim var sevdiğim oğlan da annemin yaptıklarını duydu artık kaçırıcam seni dedi bende tamam dedim evi tuttu eşyaları ayarlıyor gurbette çalıştığı için onun dışında kendi memleketinde de evi var orayı da hazirlatiyor ailesine ailesinden herkes beni biliyor hepsi hergun arıyor sizce gitmeylimiyim çocuk gibi hevesli yanında olacağım için 😔😔

Kaçmak istiyorum nolur düzgün cevap verin?
Cevapla