Herkesin dedigi gibi ülkecek zor durumda miyiz?

Bana kalsa hiç öyle degil. Herkes param yok v s diyor yoldan geçtiğimde hep restoranlar. Avm ler dolu. Nasıl durumumuz kötü. Durumu kötü olan bir yere gidemez. Anlamiyorum herkes ağlaniyor ama hep avmler restoranlar çareler v. s dolu.

Güncellemeler
+1 yıl
Kendimi yalnis ifade ettim pardon. İş yorgunluğu. O kadar parasızlıktan işsizlik varken neden bu kadar havurup savurmak. Bunu savunmak istedim ama baya kendimi yalnis ifade ettim. Ekonomik durum kötü olabilir ama hayatımızı değiştirmek bizim elimizde
Herkesin dedigi gibi ülkecek zor durumda miyiz?
Cevapla