Kiz olduğum için kendimi hep şanssız ve geride kalmış hissediyorum siz de böyle misiniz?

İş hayatına başlasam bile evlenip çocuk olunca ara veriliyor yemek yapan genelde biz oluyoruz kariyere odaklanmak istesek mümkün olmuyor zaten güzel olmayanı sevmezler de böyle değişik bi sey ayrica her an sapık bakışlar oluyor kapali açık fark etmeden ne olacak bu halimiz?
Kiz olduğum için kendimi hep şanssız ve geride kalmış hissediyorum siz de böyle misiniz?
Cevapla