Sitede ateistlerin elinden Allah'ın adını tutmaya çekiniyor insan bir tek ben mi böyle hissediyorum?

Birinin postuna görüş yazarken "inşallah, Allah yardımcın olsun, Allah kolaylık versin" gibi cümleleri işletmeye korkuyorum bir keresinde birine böyle bir cümle kurmuştum bana küfürler etti Allah yok falan diye o gün bugün her an bir ateistle karşılaşırım diye korkuyorum Bu ne demek ya?
Sitede ateistlerin elinden Allah'ın adını tutmaya çekiniyor insan bir tek ben mi böyle hissediyorum?
Cevapla