Üstümüzde büyü mü var anlayamıyoruz?

Bugun arabama gittim 2 gündür arabamı kullanmıyordum, yanımda sevgilimde vardı ve birden bizi biseylerin soktugunu hissettik sonra karınca oldugunu gorduk. Arka koltuga baktıgımızda arabama karıncaların yuva yaptıgını gordum fakat arabamda hicbir sey yoktu. Sevgilimin odasında komodininin ustunde kucuk kucuk hamam bocekleri cıkmaya basladı ve ustumuzde buyu mu var anlayamıyoruz. Eger bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi lutfen

Üstümüzde büyü mü var anlayamıyoruz?
Cevapla