doğumu erkek mi yapsın sen ne demek istiyosun anlamadım ki.. 7 iz çocuğunuz olsa ne yapardınız diye sormuşsunuz bende 7 çocuğu kadın doğurabildiyse bakmakta zor olmaz bakarız bir şekilde dedim. nesi yanlış latife ettik diye bu kadar bodyguardlık yapılmaz be :ss
Soran
+1 yıl
7 tane doğuruyorsa bakmakta zor olmasın ona demek istedin kadının üstüne atmaya çalıştın
ben mi seçtim 7 iz olmasını valla bana kalsa 4 daha ekler 11 Galatasaray takımı kurdururdum :d bide sen yapmışsın diyo tek başıma mı yaptım Rabbim ne emrederse o veren o rızkıda verir bakıtır da inşallah o yüzden triplere girme :d
Soran
+1 yıl
Triplere giren ben değilim bebeği doğurdu diye bütün sorumlukuk annede değil
Soran
+1 yıl
Çocuğu%90 yetiştiren anne oluyor ama sanki çocığun üstünde dağa çok hakkınız varmış gibi çocığun sizi annesinden daha çok sevmesini bekliyorsunuz anne 10 yapıyor siz 1 yapıyorsunuz ama ben daha çok yaptım diyorsunuz
hayır ben daha çok yaptım demedim.. annelerin ne olduğunu zaten biliyoruz ama baba olmadan da olmuyo onuda biliyoruz. demek ki %10 luk kısım olmadan olmuyo :))
Soran
+1 yıl
% 10 lük kısım değersiz demedim ama anne daha değerli ama daha az şey yapmış gibi gösteriliyor çocuk hemen anneyi satıyor anlamıyor babası buna seviniyor bak beni seçti diye. Anne alınınca çocuk o birde alınıyormusun diyor. Çocuk anneyi seçince ne diyor o baba? Sen benden büyüyünce para istersinde ben seni görürürm. Anneye verdiği tepkiyi hatırlıyormusun
yav kasma bu kadar kasma ben ne anneler gördüm bir şey yapmayan çocuğun babaya düşkün olduğunu bunlardan bir tanesiyim çünkü.. doğurmakla anne olunmuyo kızlar babaya düşkündür kızlar anneye ben ne kızlar gördüm annem bir şey yapmaz babam olmasa dışlanıyorum diyen yav her aile her kadın her baba her ana farklı anla artık kasma
Soran
+1 yıl
Evet her aile farklı ama bu genelleme babayı anneden daha değerli yapmaz
yapar cennet annelerin ayakları altındaysa baba cennetin orta kapısıdır buyrulur o yüzden kasma ikisi olmasa çocuk olmaz ikisinin görevi farklı görünüşü farklı yapısı farklı aynı değiliz kimle neyi kıyaslama yapma gereği duyuyosun be..
Soran
+1 yıl
Kıyaslama yapan ben değilim toplumda babaların büyük bir çoğunluğu çocuğun annesini dışlayarak daha bebekken kendisini sevmesini doğru buluyor aynı şeyi annesi yapsa çocuğun küçük yaşta kafasını dolduruyorsun derler. Çocukta herhangi iyi bir özellik çıktımı erkek tarafı hemen bizim tarafa çekti o yüzden böyle başarılı akıllı veya güzel derler. Herhangi bir kötü özellik görüldümü anne tarafına çekmiş derler bu nasıl bir hakaret bu nasıl bir cümle. Bir çocuk babasını işten dönücem görürü genelde annesini daha çok görür ve bir çocuk konuşmayı ilk annesinden öğrenir Allah Celle Celalühü o yüzden kadınlara çok konuşma kabiliyeti verdi. Ayrıca orta kapı nere cennetin ayakların altına olması nerde.
yav anlatıkların boş boş bunu kaçı yapıyo ya çevren yani gördüğün çevren dünya değil dünyayı geç türkiye değil o yüzden herkes bir değil yapma diyorum bir evlat olunca ikisinin de çocuğudur az baktım çok baktım hep baktım olmaz ulan annem attı gitti babam baktı diyorum sana neyin kafası adam hala çekiyo cerememi kime ne anlatıyon istisna filan değil bu türkiyeyi ne biliyosun da genelleme yapıyosun çevren kadarsın çevren dışı hayat görmemişsin ona göre belli bir kalıpla düşüncelere sığma lütfen. bu arada son ayete nerde nerde demişsinde ikisinin de yeri ayrıdır cennetin orta kapısı ne demek bilgin bile yok annenin bedduası çocuğa tutmaz süt hakkından dolayı ama babanın çocuğuna bedduası tutar duası tutar perde yoktur buyrulur yani diyeceğim baba ayrı anne ayrı kimse aynı değil iyi geceler
Soran
+1 yıl
Bende babamla büyüdüm annemi uzun süre göremedim anneme çok zülüm yapıldı. Çevre dediğinde ben saysıız insan tanıdım. Hepsi böyleydi.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
7 iz mi? valla kadın onu çıkarırken sorun olmadıysa bakmakta zor olmamalı bence :d
Kadınamı kalıyor yani çocuk ne demek istiyorsun sen?
doğumu erkek mi yapsın sen ne demek istiyosun anlamadım ki.. 7 iz çocuğunuz olsa ne yapardınız diye sormuşsunuz bende 7 çocuğu kadın doğurabildiyse bakmakta zor olmaz bakarız bir şekilde dedim. nesi yanlış latife ettik diye bu kadar bodyguardlık yapılmaz be :ss
7 tane doğuruyorsa bakmakta zor olmasın ona demek istedin kadının üstüne atmaya çalıştın
niye kadının üstüne atmaya çalışıyım? çocuk benim değil mi :d ya bırakın şu lafları başka yere çekmeyi feministliği yazdığımı iyi oku
İyi bak çocuklarına. Kadın seçmedi 7 iz olmasını sen yapmışsın
ben mi seçtim 7 iz olmasını valla bana kalsa 4 daha ekler 11 Galatasaray takımı kurdururdum :d bide sen yapmışsın diyo tek başıma mı yaptım Rabbim ne emrederse o veren o rızkıda verir bakıtır da inşallah o yüzden triplere girme :d
Triplere giren ben değilim bebeği doğurdu diye bütün sorumlukuk annede değil
Çocuğu%90 yetiştiren anne oluyor ama sanki çocığun üstünde dağa çok hakkınız varmış gibi çocığun sizi annesinden daha çok sevmesini bekliyorsunuz anne 10 yapıyor siz 1 yapıyorsunuz ama ben daha çok yaptım diyorsunuz
hayır ben daha çok yaptım demedim.. annelerin ne olduğunu zaten biliyoruz ama baba olmadan da olmuyo onuda biliyoruz. demek ki %10 luk kısım olmadan olmuyo :))
% 10 lük kısım değersiz demedim ama anne daha değerli ama daha az şey yapmış gibi gösteriliyor çocuk hemen anneyi satıyor anlamıyor babası buna seviniyor bak beni seçti diye. Anne alınınca çocuk o birde alınıyormusun diyor. Çocuk anneyi seçince ne diyor o baba? Sen benden büyüyünce para istersinde ben seni görürürm. Anneye verdiği tepkiyi hatırlıyormusun
niye bu kadar dertlendin sen ya bak sana ne atıcam
www.youtube.com/watch
Konuyu dağıtma. anneye olunca boş ver o çocuk , babaya olunca öyle değil
https://youtu.be/RA-AdvjqzxU
yav kasma bu kadar kasma ben ne anneler gördüm bir şey yapmayan çocuğun babaya düşkün olduğunu bunlardan bir tanesiyim çünkü.. doğurmakla anne olunmuyo kızlar babaya düşkündür kızlar anneye ben ne kızlar gördüm annem bir şey yapmaz babam olmasa dışlanıyorum diyen yav her aile her kadın her baba her ana farklı anla artık kasma
Evet her aile farklı ama bu genelleme babayı anneden daha değerli yapmaz
yapar cennet annelerin ayakları altındaysa baba cennetin orta kapısıdır buyrulur o yüzden kasma ikisi olmasa çocuk olmaz ikisinin görevi farklı görünüşü farklı yapısı farklı aynı değiliz kimle neyi kıyaslama yapma gereği duyuyosun be..
Kıyaslama yapan ben değilim toplumda babaların büyük bir çoğunluğu çocuğun annesini dışlayarak daha bebekken kendisini sevmesini doğru buluyor aynı şeyi annesi yapsa çocuğun küçük yaşta kafasını dolduruyorsun derler. Çocukta herhangi iyi bir özellik çıktımı erkek tarafı hemen bizim tarafa çekti o yüzden böyle başarılı akıllı veya güzel derler. Herhangi bir kötü özellik görüldümü anne tarafına çekmiş derler bu nasıl bir hakaret bu nasıl bir cümle. Bir çocuk babasını işten dönücem görürü genelde annesini daha çok görür ve bir çocuk konuşmayı ilk annesinden öğrenir Allah Celle Celalühü o yüzden kadınlara çok konuşma kabiliyeti verdi. Ayrıca orta kapı nere cennetin ayakların altına olması nerde.
yav anlatıkların boş boş bunu kaçı yapıyo ya çevren yani gördüğün çevren dünya değil dünyayı geç türkiye değil o yüzden herkes bir değil yapma diyorum bir evlat olunca ikisinin de çocuğudur az baktım çok baktım hep baktım olmaz ulan annem attı gitti babam baktı diyorum sana neyin kafası adam hala çekiyo cerememi kime ne anlatıyon istisna filan değil bu türkiyeyi ne biliyosun da genelleme yapıyosun çevren kadarsın çevren dışı hayat görmemişsin ona göre belli bir kalıpla düşüncelere sığma lütfen. bu arada son ayete nerde nerde demişsinde ikisinin de yeri ayrıdır cennetin orta kapısı ne demek bilgin bile yok annenin bedduası çocuğa tutmaz süt hakkından dolayı ama babanın çocuğuna bedduası tutar duası tutar perde yoktur buyrulur yani diyeceğim baba ayrı anne ayrı kimse aynı değil iyi geceler
Bende babamla büyüdüm annemi uzun süre göremedim anneme çok zülüm yapıldı. Çevre dediğinde ben saysıız insan tanıdım. Hepsi böyleydi.
sayısız dediğin türkiyedeki insanların 4/1 değil maalesef benimde gördüğüm şey bambaşka o yüzden herkesin hayatı kendi akvaryumunda yapacak bişi yok
Ulan şarkı bile yazıldı be.
ne zaman pandayla evlendim ve ne zaman iliskimiz oldu kafam guzeymiydi derim...
Çok zor durum hangi birine bakacaksın
Bu soruyu ben size sordum
Cevap verdim işte
Cinnet gecirirdim
Kürtaj
Kendimi sorgulardim
Ne bu kedi mi
Almanyaya tasinirdim
Daha çok çalışırdım