Ailecek bir villa da çalışmak rahat olur mu? Eşim ben ve kızım ?

Eşim bahçe işleriyle , fatura ödeme vs işlemleri , alışveriş ve şoförlük işleriyle ilgilenecek. Bende evde temizlik ve mutfakla , yemekle , hizmet ile ilgileneceğim. 1 tane kızımız var 5 yaşında. Bize villanın alt katında 1 hizmetli odası verdiler orada kalacağız. Rahat olur mu acaba? ( Evimi kiraydı eşyaların hepsini sattık sadece kıyafet ve bir kaç eşya aldık )

Güncellemeler
+1 yıl
Ev çok büyük değil hatta etrafında apartmanlar var , göl manzaralı güzel ahşap bir ev. Odamız küçük ama kızım için nasıl olur bilemiyorum kendi odası olmayacak çünkü bizimle kalacak.
Ailecek bir villa da çalışmak rahat olur mu? Eşim ben ve kızım ?
Cevapla