Komşuların gündüz vakti ses yapması normal mi?

Üst komşumun çocukları gündüz öğleden sonra falan tepemizde çığlık çığlığa (abartmıyorum gerçekten çığlık) tepiniyorlar. Ben geç uyuduğum için onların bu seslerine uyanıyorum her gün. Anneme şikayete gidicem diyince gece yapmıyorlar Bi şey diyemeyiz diyor. Gündüz ses yapmaları normal Bi şey mi? Anneleri de bir kez bile çocuklara dur demiyor salmış çocukları çok rahat takılıyo.
Komşuların gündüz vakti ses yapması normal mi?
Cevapla