Erkek kardeşim dediysem küçük falanda değil 20 yaşında aramızda 4 yaş var. Dün akşam bana geldi içini döktü. Zaten az çok biliyordum ama bana sosyalleşmek konusunda sıkıntı çektiğini, hiç kızlarla konuşmayı beceremediğini söyledi. Üniversiteye gidiyor şu an ama orada da arkadaş bulamamış hep yalnız yalnız dolaşıyomuş. Evden de çıkmıyor zaten.
Çok içten söyledi bunları ve içim parçalandı üzüldüm. Kendi arkadaşlarımla tanıştırmayı teklif ettim ama kendisinden büyük oldukları için kabul etmedi. Psikoloğa gidelim dedim ve birkaç tavsiye daha verdim ama onun içini rahatlatamadım. Lütfen yardımcı olur musunuz ne söylemeliyim ne yapmalıyım veya ne yapmasını sağlamalıyım bilmiyorum gerçekten
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer