Evlilik adı altında insanları soymak kurnazlıkmıdır?

Yeni evlenicem biraz utangac sesiz bı insanim ve damat tarafından sürekli en pahalı şeyleri istememi söylüyor herkes öyle olursan değerin artar falan diyorlar hayır diyorum niye hem kendimi hem onları bu kadar zora sokiyim işte sen iste parayı düşünme falan diyorlar doğru mu arkdaslar evet bende biraz çekingen bı insanim bişey istesem de kırk defa düşünürüm ama onların ki başka boyut ablamın eltisi 20 bin liralık gelinlik beğenmiş gerçekten değer mi bı kere evleniyorsun diyorlar ama bu kadarasrafci ve görgüsüz olmak zorunda mıyız tabii belirli şeyler istenir ama onun dışında kalanlar bana göre görgüsüzlük tür hayir kendimi çok saf ve canım hissetmeme neden oluyor onlar böyle diyince gerçekten yoruldum :(
Evlilik adı altında insanları soymak kurnazlıkmıdır?
Cevapla