İş arkadaşım sen böyle devam edersen burada iki ayı göremezsin, dedi.
Yasal olmayan şeyleri yaparak başarılı olmak sizce adil mi?
Aralarında harcanan ben oluucam ama alnım da ak oluucak 😁
Hepsinden tiksiniyorum 😝
İş arkadaşım sen böyle devam edersen burada iki ayı göremezsin, dedi.
Yasal olmayan şeyleri yaparak başarılı olmak sizce adil mi?
Aralarında harcanan ben oluucam ama alnım da ak oluucak 😁
Hepsinden tiksiniyorum 😝
Serefsiz olacaksın kaddar yalancı üçkagıtcı
O zaman sırtlarında tasırlar senii
Kesinlikle öyle adam arkasından sövüyo bi kaç dk sonra ooo kardeşim oluyo
Öyle zaten yaşam kuralları
Hayatta kalmak için öldüreceksin 😁
Sana ders weririmde büyük şerefsşz olur çıkarsın başımıza 🤣🤣🤣🤣
Bana bunu diyen de Suriyeli ha gelmiş benim memleketimde yolunu bulmuş adam
😁sen uyu ,😁😁😁
Ben safım yaş 32 hâlâ kafa bu şekilde oynayamiyorum müşterilere de dürüstüm 😂
Sen yazsana bana milletin kafasını şişirmeyelim burada
Bende sevmem ve merak etme ileride sen kazançlı çıkarsın arkadaşın değil.
Cevap
15Cevap
Evet becerikliyim :D
Ben de senin gibiyim... hak yemeden tertemiz yasamak en güzeli...
Bunu diyenler en büyük yalancı, en büyük şerefsiz olurlar genelde
😂😂😂 keşke diyesim geldi
Öyle olsam en azından primim yüksek olur
Seninle gurur duyuyorum !!! Tez vakitte kovulman dileğiyle şekerim
😁 en azından şerefli işsiz oluucam
Yalan söylemekte becerikli değilimdir ben de :)
Merhaba, buyurun bir şey mi söyleyeceksiniz? actım.
Afedersin anlayamadım
az evvel size mesaj yazamıyorum diye yorum yapmadiniz mi?
Aah evet amaa gizli şu an
evet :)
Ben hangi soru veya görüş onu hatırlayamıyorum 🤦🏻♀️
oyleyimdir ama su yalan isinde biraz daha profesyonellesmeliyim eksik yonlerim var
Sen yapma bırak onlar ne halt yapıyorlarsa yapsınlar.
Becerikli değilim maalesef.
Dünya hassas kalpler için cehennem miydi 😆 valla mazlum olmak hiç güzel değil
Amaa zalim olmaktan iyidir 😉
Aynen öyle valla
Neyse bakalım iki ay geçsin 😊
Hayır yalan ortaya çıkınca sonuçları kötü olabilir.
İllegal işler için risk alamıyorum. Kamera denilen bişey var. Tesadüf denilen bişey var. Olmaz olmaz bende oluverir dimi ama
Hepsinden tiksiniyorum
Fazlasıyla 😝
Ben de yalan söylemem hiç söyleyemiyorum değil ama
Severek ayrıldın mi hiç?
degilim
👏👏👏👏
Ne işle meşgulsün ki
Marka personeli satış danışmanlığı yapıyorum
Ne üzerine ama tel üzerinde mi sadece
Hayır mağazada satış yapıyorum
Hım anladım giyim üzerine i
Evet
Biz doğru olanı doğru insanla yapmaya çalışıyoruz
Aslında sıyırmak üzereyim belli etmiyorum
Al bendende o kadar cidden yalnızlıktan ve anlaşılmamaktan yoruldum çok şey istemiyoruz hani niye böyle bu işler anlamıyorum
Herkes işini hakkıyla yapsa ne olur ki?
Nihayetinde hepimiz rızkımızın peşinde insanlarız.
Cıvıtmakta üstlerine yok insanların işte 😕
Hayırlısı desem hayırlısı olur mu ki 🙄
Bu deyim bile artık insanı üzüyor çünkü bir beklenti ve biz çok bekledik 😪
Ama hayırlısı olsun yine de kötü olan da iyi olan da layığını bulsun
İyi bakalım, öyle olsun 😪
Ne isi ki
Marka personeli satış danışmanı
Baya
😂 deme be
Baska türlü yasamak zor hanim abla
Evet zor 🤦🏻♀️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar