Anne ve abiden fiziksel-psikolojik şiddet?

Merhabalar , ben 19 yaşındayım ve bu yaşıma kadar çok fazla üzücü olay yaşadım, psikolojimi toparlamaya çalıştım , her defasında denedim ama artık bir gücüm kalmadı. Artı olarak annemden ve abimden şiddet gördüm her şekilde. Kendimi korumak için tepki verdiğimde en hayırsız en pis afedersiniz ořųpu ilan edildim. Ben ne yaptım bilmiyorum. Sen gel çocukluğundan beri her türlü şiddeti göster sonra senin sorunun ne niye böylesin diye sor. Herkesin bir sorunu var ama neden yaşadığı tüm acıları benden çıkartıyorlar? Evden gitmek istiyorum. Üniversite sınavına 2. Kez girdim. İlk başta ooo çok güzel puan sıralama sonra aniden rezil ettin bizi dershane parası boşa gitti. Anlayamıyorum her söylediklerinde yaptiklarinda tutarsızlar. Nasıl tepki vereceğimi bilmiyorum. Buraya yazamadığım onlarca şey var. Babam deseniz şimdi iyi ama çocukken ondanda ağır şiddet gördüm. Her yediğimle , içtiğimle dalga geçerler. Gün gelir neden beni korumadinız dediğimde öyle şey olur mu kızım derler. Ben tacize uğradığında neredeydiniz? Onu bile alay ettiler. Her ağladığımda kötü yaşanmışlıklarımı anlattığımdan bir kaç gün sonra kendilerine eğlence ettiler. Ben bir gün olsun annemin yaşadığı hiç bir şeyi yadırgamadım, bana anlattığı yaşamış olduğu kötü zamanlar hakkında dalga geçmedim, karşı taraf haklimi acaba diye düşünmedim. Kendim liseden erken çocukluk bölümünden mezun oldum ve şunu biliyorum ki anne ve babanın asla ama asla yapmaması gereken şeylerden bir tanesi akraba veya aile içi yasamis oldukları kötü olayları anlatamamaları, onlar çok kötü bana bunu yaptılar dememeliler. Bu çocuğu çok derinden etkiler örnek olarak ben , hâlâ asla annemin ben küçükken kötü dediği kimse ile konuşmuyorum. Evet emek verdi ama yapması gereken buydu zaten? Kim çocuğuna eğer birisine aşık olursan seni diri diri gömerim kendimi öldürürüm der? Yav daha 7 yaşındayım nereden bileyim ben ! Şu an oluşan kişiliklerimin sorumlusu onlardır. Ben 7 yaşındayken hapları karıştırıp ïnthar etmeyi deneyen bir çocuktum daha ne söyleyeyim. Şu yaşıma kadar en az 10 kez intihar etmeye teşebbüs ettim. Her günümde bu düşünceler var sorsanız her şeyin suçlusu benmişim halbuki daha karnındayken beni aldırmaya giden sensin. Nefret etmiyorum ama zarar vermekten korkuyorum çünkü içime attığım her şeyin bir gün patlayacağini çok iyi biliyorum. Ben őlmeyi hakkediyorum

Anne ve abiden fiziksel-psikolojik şiddet?
Cevapla