Yanımdan geçen araba kornaya basılı tutarak bana baktı neden böyle bir şey yapıyorsunuz?

Bugün kaldırımda yürüyordum yol 2 şerit benim solumda ki yolda da hiç araba geçmiyor diğer şeritten geçenler var. Üstümde de açık, dekoliteli kıyafet yok. Bol pantolon bol tişört ve üstümde de hırkam var hepsi siyah sadece saçlarım gözüküyor diyebilirim. Yoldan araba geçti ve benim yanımdan geçerken kornaya basılı tuttu. Saatte geç değil yolda korna basabileceği bir durum yok resmen bana bakarak bastı. Cidden kadın olmak çok zor. Neden bunu yapıyorsunuz? Yoldada mı yürüyemiyeceğiz?

Yanımdan geçen araba kornaya basılı tutarak bana baktı neden böyle bir şey yapıyorsunuz?
Cevapla