Müstakil evimde tamamen yalnız yaşıyorum 5 yıldır. Yurtdışından ek gelirim var bu yüzden çalışmıyorum düzenli bir işim yok. Herhangi bir ailem veya eşim dostum arkadaşım falan da yok. Komşularımdan kimseyle de muhabbetim yok. Kimseye bir zararım yok ama kimsenin herhangi bir zararına da asla tahammülüm yok gerekirse sert dille uyarıyorum. Av sezonlarında genellikle arazide oluyorum eve pek uğramam. Av tüfeği ruhsatlı birçok silah bulunduruyorum ve onları araca götürüp getirirken kutuları komşularım tarafından görülüyor. Gece geç saatlerde bazen yemek için dışarı çıkıyorum buda görülüyor komşularım tarafından. Sevgililerimi evime alırım eğer hoşuma giderse birkaç gün benimle kalırlar bunu da komşularım görüyor.
Niye anlattım? Çünkü birkaç komşum bir olup beni polise şikayet etmiş ne iş yaptığı belirsiz evinde bisürü silah var gece geç saatlerde çıkar vs vs. Korkuyoruz demişler. Oysa kardeşim benim ne bir sabıkam var ne de kimseyle kavga etmişliğim var. Kimse benimle kavga etmez bende kimseyle kavga etmem çünkü genellikle insanla muhatap olmuyorum yani. Şimdi siz komşum olsaydınız sizde böyle tedirgin olur muydunuz? Geçen hafta polis kapıma gelip durumu izah etti hemen avukatımla iletişime geçip karakola gidip ifade verdim ve sorgulandım bisürü şey anlattım ve hiçbir sonuç çıkmadı sizi buraya kadar yorduğumuz için özür dilediler komşular arasında bir yanlış anlaşılma olmuş olabilir dediler. Polisi suçlamıyorum yani onlarda işini yapıyor ama komşularımın bu tavrı inanılmaz rahatsız etti beni.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer