Doğum günümde kutlayacak hiçbir arkadaşım yok?

Merhaba bugün benim doğum günüm yıllardır doğum günü sadece babamın pasta alıp kutlamasından ibaretti artık onu da yapmıyoruz bugün 18 yaşına girdim hiç kimse mesaj dahi atıp kutlamadı evde oturarak geçti yine neden böyleyim kendimi kötü hissediyorum sözde çok arkadaşım var ama hiç dostum yok
Doğum günümde kutlayacak hiçbir arkadaşım yok?
Cevapla