Burada profilsiz uyelerle konusmak istemiyorum. haksizmiyim?

Evet burdan profilsiz kendini saklayan üyelere uyuz oluyorum güvenmiyorum hepsi babam yaşında adamlar yaşlarını soruncada ona rağmen konuşmaya çalışıyorlar ne tipsiniz ya siz çok arsız insanlar var engelleyincede başka hesaplarla geliyorlar bi bitmediniz

Burada profilsiz uyelerle konusmak istemiyorum. haksizmiyim?
Cevapla