Ağlarken kimseyi görmek istemiyorum ve beni çağırdılar, gitmesem ayıp olur mu?

dün büyük bir kavga oldu ve moralim çok bozuktu şimdi de ağlıyorum gitmek istemiyorum git çağıran kıza ayip edersin diyolar ama halim yok ne yapmalıyım

Ağlarken kimseyi görmek istemiyorum ve beni çağırdılar, gitmesem ayıp olur mu?
Cevapla